Stel je persoonlijke vraag #12

Ik doe wel eens een poging om ze te verkopen. Soms verkoop ik er 1 of 2. Wil ze heel graag kwijt, maar vind het toch zonde om ze weg te gooien.

1 like

Zoals deze mensen, haha :rofl::

(Ja, I know, geen pincodes, maar het deed me hieraan denken.)

3 likes

Moet jij een nummertje trekken bij het inloopspreekuur van de huisarts?

  • ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

en als je bloed moet prikken?

  • ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

En zou je een nummertje willen maken met een knappe arts?

  • Nee
  • Ja als ik niet zijn of haar patient ben

0 stemmers

En moet je een nummertje trekken bij de dichtbijzijnste mac?

  • Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Heb jij ooit iemand gedate die bij de mac werkte (of een ander fastfood keten)

  • Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Ik heb nog steeds dates met maccie, de burger koning en Colonel Sanders
  • Fuck Colonel Sanders, ik stem liever op Bernie Sanders.

0 stemmers

Huh waarom willen mensen geen nummertje maken met een knappe arts.

1 like

Ohhhh ja nee daar ga ik niet vanuit.

Haha ik voel de schaamte

Ik heb mijn moeder ooit eens naar het station laten rijden, want ik stond daar en kon geen treinkaartje kopen en mijn pas deed het niet en stress!!!

Totdat het bleek dat ik mijn pas al die tijd verkeerd om in de automaat probeerde te stoppen :+1:

21 likes

Mijn mannelijke knappe arts is echt een hork. Toen ik met heftige problemen zat deed hij het af als typische vrouwenproblemen en nam hij me compleet niet serieus.

Gelukkig heb ik ook nog een vrouwelijke knappe arts die wel aardig is. :+1: Alleen heb ik haar nog niet zo vaak gezien.

Maar ik vind horken niet knap

3 likes

Touché.

1 like

Naar aanleiding van een berichtje in wat wil je kwijt. Wat vind je lekkerder?

  • Diepvriespizza
  • Zelfgemaakte pizza
  • Pizza laten bezorgen

0 stemmers

(Ik stem voor bezorgen want ben te lui om zelf te maken enz)

Hier moet je bloedprikken in het ziekenhuis dus je moet je sowieso nummertje trekken.

Ik vind het allemaal heel anders en soms heb ik zin in het ene en andere keer het andere. Zou nu echt graag zo’n big American willen of zo’n excellent van AH, maar heb geen oven.

En wat vinden we van de all you need is love kerstspecial?

  • Ik zit ieder jaar weer (jankend) op de bank te kijken
  • Rot op met je all you need is love
  • Ik kijk het verplicht mee met iemand

0 stemmers

Zijn er veel huisartsen met inloopspreekuren? Degene waar ik ervaring mee heb moet je altijd afspraak maken, kennen geen inloopuren. Zou zelf ook bang zijn dat je dan uren kan gaan zitten wachten?
(Als je komt met iets dat direct nagekeken moet worden mag je wel tussendoor)

2 likes

Inloop spreekuur is altijd maar 1 uurtje de rest van de tijd is hier gewoon gereserveerd voor normale afspraken.

1 like

Een zelfgemaakte, want daar kan je zoveel beleg op leggen dat hij helemaal onder het gewicht bezwijkt :laughing:. En met extra veel kaas.

Maar dat doe ik bijna nooit, want ik heb niet eens een oven :sweat_smile:.

Wow hoe kun je leven zonder oven. Mijn date heeft ook geen oven en ik snap echt niet hoe.

5 likes

Goede ovens zijn prijzig

Ja true! Maar ik heb een heel stom klein camping oventje wat wss niet zo duur was en die doet het prima voor pizza’s en ovenschalen. Dus het hoeft niet meeega duur te zijn direct

2 likes

Ja dat is helaas ook wel weer zo. Ik heb tot nu toe geluk gehad dat ik steeds gratis 1 kon overnemen.

1 like