Stel je persoonlijke vraag #15

Ik ben eerder het begrip beu

1 like

@ValsKreng ik vind het niet raar dat hij niet als eerste aanstalten maakt te betalen, maar ik vind het wel raar als de ander dat wel doet, niet voorstellen te splitten, ongeacht of het nu een man of vrouw zou zijn.

2 likes

Ik zou dat wel vervelend vinden. Ouderwets misschien maar ik vind dat de man de eerste date voor mij hoort te betalen, en dat ik zeker niet voor ons beide hoor te betalen.
Splitten op de eerste date vind ik ook nog een optie.
Mocht er een tweede date komen dan vind ik de situatie anders, dan wil ik wel voor beide betalen of splitten.
Als de man niets wil betalen op de 1ste date geeft hij mij toch wel een signaal af waardoor ik geen interesse meer zou hebben.

2 likes

Ja, ik vind dat echt super raar!!! Ik heb dat 1 keer gehad en hij stelde ook niet eens voor om te splitten! Was best wel afgeknapt!! Daarna gingen we een ijsje halen en heb ik hem er op aangesproken en die betaalde hij daarna netjes en uiteindelijk gingen we nog uit eten en heeft hij de hele rekening betaald en kon hij niks meer fout doen, haha. Toch nog 1 van de beste dates die ik heb gehad!

1 like

Dat vind ik elke date/gelegenheid een afknapper

5 likes

Nee, niet echt assertief van me hè? Ik ging er toen eigenlijk vanuit dat er een vervolgdate zou komen, maar door de crisis is dat niet gebeurd, en inmiddels vraag ik me af of ik hem daar wel leuk genoeg voor vind. Niet alleen hierdoor trouwens… maar dat m’n vriendinnen hier zo over vallen bevestigt het gevoel dat ik er al over had - dat ik het best raar vind en niet zo beleefd om niet op z’n minst voor te stellen de rekening te delen.

En nog een toevoeging; om dan er nu nog na al die tijd over te beginnen voelt petty en zou ik al helemaal niet doen :smiley:

1 like

Ik zou dit wel een afknapper vinden! Ik vind dat beide op zijn minst moeten aanbieden hun eigen deel te betalen en niet zo netjes als je er al van uitgaat dat de ander het voor jou betaalt. Ik vind het eerlijk gezegd wel leuker als de man de eerste date betaalt (lekker ouderwets), maar ik zal altijd aanbieden mijn deel te betalen

3 likes

Ik vind dat precies even raar als wanneer een vrouw ervan uitgaat dat de man betaalt.

6 likes

Ziggo via m’n ouders. Verder ook nog npo start+ en amazon prime

afbeelding

• Alleen als er een fuif is
  • Heerlijk
  • Bah
  • Niet mijn ding

0 stemmers

In de after show van Tiger King zegt de host dat er plannen zijn voor een Hollywood film. Zou je die gaan kijken?

• Ja.
  • Nee.
  • Misschien.
  • Waar heb je het over Blush.
  • Ik ben Joe dan allang weer vergeten.

0 stemmers

Jijzelf dan?

Oh haha! Misschien, maar denk dat de hype snel over is.

1 like

Dat je een urenlange serie gaat kijken, omdat je toch al een abbo op Netflix hebt, kan ik me nog voorstellen. Zou ik zelf al niet doen, want die serie duurt 7/8 uur? Maar goed.
Naar de bios gaan en twaalf euro eraan verspillen? Dan ben je toch wel een beetje gek :flushed:

1 like

Was jij niet degene die meerdere malen naar Frozen ging? Zou je ook gek kunnen vinden :sweat_smile:

26 likes

Nee heb er van genoten maar het moet niet te gek worden. Ze ruiken gewoon geld.

1 like

Ik zeg al niks meer! :rage:

:sweat_smile:

4 likes

Hoeft niet perse in de bios, een Netflix original zou ook kunnen.

1 like

Arjen Lubach maakt hopelijk gehakt van Thierry Baudet en daar wil ik wel bij zijn :sunglasses:

17 likes

Ik koop normaal altijd gewoon van die plastic zakken maar ik heb nu zo’n ijsdispencer waar ijsblokjes uit komen . Gebruik het ook nooooit. Mn zus had dat vroeger ook en het werkte niet eens.

1 like