ik weet dus niet hoe het voelt om een kinderwens te hebben, of ‘het gevoel van een kind willen’ wat is dat voor een gevoel?
ik vind baby’s lief en peuters ook en ben dol op mijn nichtje. mijn gevoel zegt nu geen kinderen te willen omdat ik denk aan mijn eigen jeugd + aan de schrijnende situaties die ik bij mijn vorige baan heb gezien. mijn beeld over ouderschap is dus eigenlijk echt verkloot. anderzijds weet ik dus niet hoe zo’n oergevoel dan moet voelen, een sterke kinderwens. want ja ik ben wel nieuwsgierig op zich wat voor kind er uit mij zou komen, maar te veel narigheid rondom kinderen en opvoeding heeft ook mijn beeld verkleurd. en sowieso is mijn afweging ook dat ik kindjes van onder de 4 lief en leuk vind lol en dat ook bij mezelf op zich dan wel zie maar mezelf echt niet met een ouder kind zie haha. maar ik ben ook bang dat ik dat oergevoel waar iedereen het over heeft niet eens kan herkennen :") en dat zou echt zonde zijn
oh en ik ben heel erg carrièregericht en sociaal netwerk gericht maar daar zie ik dan eigenlijk juist niet de grootse problemen zoals hierboven weleens is genoemd
ik nader de 30 (over een paar jaar) en ik zou hier eigenlijk wel antwoord op willen voor mezelf pfffffffffff