Leuke poll!!
Hoe zou de partij dan heten?
- De dodere cavia
- NMSVPE
- RGK
- De Roeptoeter
- De Partij van de Veenmol
- FF LOA
0 stemmers
Leuke poll!!
Hoe zou de partij dan heten?
0 stemmers
Wat wordt jouw rol dan?
0 stemmers
Ik heb niet zijn kookboek maar haal hier wel vaak recepten vandaan:
Misschien kun je zo inschatten of het iets voor je is?
Zo he een hogere macht bedacht dat jij nooit vegetariër zou mogen worden of wat? Dat is wel een heftige combi aan allergieën zeg!
Ja kan ik me voorstellen maar er zijn dus ook ontzettend veel recepten online te vinden en ook zonder die ingredienten.
Ik vind deze echt fantastisch
Ik weet niet of sesam toevallig ontbrak op je lijstje maar als dat ook een probleem is kun je dat makkelijk weglaten.
Oh, op die manier had ik er nog helemaal niet bij stilgestaan. Dan snap ik het inderdaad wel!
Heeft jouw dekbedovertrek een instopstrook?
0 stemmers
Ik poetsâŠ
0 stemmers
Minister van onderwijs? 
Haha, ik leef wel op wortels en hooi, dus echt veel verschil zit er niet in 
You have my vote
Staat bij die big nou druivenijs??
Ik zou yoghurt en big wel kopen. Zal waarschijnlijk lekker zoet en lekker chemisch zijn
Ook leuk voor kinderen
De meeste aanraders heb ik van het forum! Maar ik kijk idd vaak op die link van de guardian, ik vind die toelichting die erbij staat van leuk!
Pasta al la norma is heel lekker! En uit flavour is is tofoe met zwarte limoen van noor lekker, net zoals zoete aardappel in limoen saus met kardemom! En uit plenty en plenty more geprakte linzen met kruiden tahini en rode ui is ook echt perfect in balans!
Haha peen toch? 

Nog wat Pollitiek:
Mensen die alle Ottolenghi-kookboeken hebben maar er amper uit koken stemmenâŠ
0 stemmers
Mensen die Marco B. helemaal hebben vergeven sinds de promotie van zijn nieuwe single stemmenâŠ
0 stemmers
Mensen die Catan nog steeds Kolonisten van⊠noemen stemmen
0 stemmers
Mensen die iedere keer in de late uurtjes refreshen om âprivate shoppingâ te kunnen meemaken in de action stemmenâŠ
0 stemmers
Mensen die denken dat Rutte nog uit de kast moet komen stemmenâŠ
0 stemmers
Mensen die Woerden graag als het groene hart zien van Utrecht stemmenâŠ
0 stemmers
Mensen die ooit een brazillian waxbeurt willen maar de stap niet durven te zetten stemmenâŠ
0 stemmers
Haha ik besef nu pas dat ik dekbedovertrekken heb met zoân instopstrook. Wist niet dat dat een ding was en dacht âwaarom is dit nu veel te lang voor mân dekbed?â 
Zijn er mensen op dit forum waar je in het echt vriendinnen mee bent geworden?
0 stemmers
En zijn er mensen op dit forum die je echt niet kan uitstaan?
0 stemmers
En hoe zit dat in het echte leven, hoe snel heb je dan dat je iemand niet kan uitstaan/ je je aan iemand ergert/ je iemand niet mag.
0 stemmers
Ik poets sonisch