Stel je persoonlijke vraag #25

Een boek dat ik leuk vind, lees ik negen van de tien keer al niet uit, laat staan een boek dat tegenvalt.

2 likes

Dat is toch waar de zelfontspanner voor is? Move over bitches, you’re in my frame

6 likes

Van mn opa moest de aanhang altijd aan de zijkant van de foto zodat ze dr later afgeknipt konden worden :joy::joy:

Heeft die ook een keer gedaan

55 likes

Helemaal plastic loos is echt heel moeilijk. Vaak zit er zelfs bij kartonnen verpakkingen een klein stukje plastic enzo.

1 like

Hahahaah ja wel een slimme tactiek ik snap m wel. Maar zou zelf eerder ervoor kiezen 1 met aanhang en 1 zonder.

True maar had deze uitslag ook niet verwacht, omdat 60% hier nog wel regelmatig vlees eet.

Wat is moeilijker

  • 1 week plasticvrij leven
  • 1 maand veganistisch eten

0 stemmers

  • Waar kan ik me aanmelden???
  • Nee dankje
  • Ik twijfel

0 stemmers

Hahaha, is wel slim! Mijn oma heeft nog steeds een foto met aanhang die niet meer bij de familie hoort. Altijd een beetje gĂȘnant als de nieuwe vlam van die persoon op de bank, naast die foto, zit.

2 likes

Ik wou dat ik een oude familiefoto kon delen hier. Mijn tante wou dat we die foto zouden projecteren op de crematie van mijn oma, maar ex-man van mijn nicht (haar dochter) stond er op. Toen heeft ze een foto van haar kleindochter gephotoshopt op de plek van zijn hoofd. Veel te groot in verhouding het hoofd van mijn 9-jarige achternichtje, die bijna 1,80 was met een grote mannenarm om mijn nicht heen.

Die foto kwam 700x voorbij tijdens de crematie, het is dat ik zo verdrietig was maar anders hadden ze me met mijn oma kunnen wegdragen.

107 likes

Wat is jullie gemiddelde schermtijd op je telefoon per dag?

  • 1 uur
  • 2 uur
  • 3 uur
  • 4 uur
  • 5 uur
  • 6 uur
  • 7 uur
  • 8 uur
  • 9 uur
  • 10 uur
  • Meer dan 10 uur
  • Ik heb / gebruik deze functie niet
  • Te confronterend om te kijken
  • Anders


0 stemmers

Ik zat op ± 7, mede omdat Instagram mijn werk is maar heb het deze week tot 3.5/4 gekregen. Nog veel, maar ben al blij met deze vermindering!

1 like

Mmm ik 6, ik heb vaak YouTube of iets van Netflix op de achtergrond terwijl ik iets anders doe. Echt veel uur, meine gute

2 likes

Het gemiddelde wat je ziet is alleen deze week toch?

Schrik een beetje van de 9 uur, maar ik zit deze week solo op werk te wachten tot mensen wat komen bestellen en lees dan een boek op mijn telefoon dus dat maakt het iets minder ernstig :sweat_smile:?

2 likes

Ja dat doe ik dus ook, tikt dan hard aan! En idd ook op de achtergrond dus vind dat eigenlijk niet echt als echt schermtijd tellen
 maar goed dat ziet mijn telefoon anders haha!

@nightlife Vind ik wel ;-)!

2 likes

Een bonus vanuit je werkgever van 750euro netto als je een jaar niet ziek bent geweest. Per dag ziek zijn gaat hier 150 euro vanaf (dus je kan 4 dagen ziek zijn geweest)

  • Een stom idee
  • Een goed idee
  • Anders, bijvoorbeeld alleen een goed idee bij een ander soort beloning

0 stemmers

Ik had dat op mijn vorige werk en was heel chill want ik was nooit ziek, maar het zorgde er wel voor dat collega’s echt doodziek aan het werk waren wantja anders liepen ze die bonus mis. :woozy_face:

6 likes

Ik vind Niet ziek zijn belonen het stomste ooit.
Ja er zijn mensen die misbruik maken maar dat zijn een stuk minder mensen dan mensen die echt hun best doen en een keer echt ziek worden.
Alsof je ook echt iets kunt doen aan ziek worden


45 likes

Ja echt well done je bent gezond, dat is 100% jouw verdienste

17 likes

ha ja ik heb hem dus en voor mij is het inderdaad chill, want nooit ziek, dus gratis geld. En in het begin heeft het me als lakse student echt wel geholpen uit mijn bed te leren bed te komen (“aahh ik meld me gewoon ziek vandaag, ok nee, niet voor 150e”). Maar verder vind ik het echt zo’n domme regeling. Ons ziekteverzuim is al jaren waanzinnig laag, maar dat is dus omdat zieke collega’s of ziek doorwerken, of een vakantiedag opnemen. Precies wat je wil stimuleren zo :+1:

@desecretaris ja of uberhaupt, mensen met kleine kinderen

4 likes

Ik heb er echt een enorme tyfushekel aan als mensen ziek naar het werk komen. Zeker als ze er ook nog heel stoer over gaan doen.
Dat een collega rood en glazig starend van de koorts ronddoolt of tussen het werken door gaat kotsen (zwangeren uitgezonderd😉).
BLIJF GEWOON THUIS. De wereld vergaat niet zonder jou en ik heb echt geen zin om aangestoken te worden omdat jij zogenaamd zo sterk en plichtsgetrouw bent.

Als ik Ă©Ă©n ding echt verbeterd vind sinds corona is het wel dat zieke mensen gewoon thuis blijven of anders weggestuurd worden.

40 likes

Ik ben wel benieuwd waarom sommige mensen dit een goed idee vinden. Misschien dat iemand dat wil uitleggen?

Ik denk dat het wel goed kan werken in een bijbaantjesverband. Heb nu niet gestemd omdat ik het in mijn grotemensenbaan niet vind passen, al zou ik het wel chill vinden om gratis 750 euro te krijgen

6 likes