Stel je persoonlijke vraag #25

Ik sta bij vrienden en familie al zo bekend om dat ik zo immens graag taart en andere zoetigheden eet (en altijd zeg “geef maar aan mij als je het niet wilt of niet meer op kan hoor”) dat laatste stukjes dan bijna automatisch naar mij gaan :sweat_smile:

3 likes

Al die vragen over eten en menu’s. Nu wil ik naar een restaurant.
Erge In dit verhaal is dat wij oo school over 3 weken starten met thema restaurant en ik al aan het voorbereiden ben. :sob::sob::sob:

11 likes

Ik ben een vlees eter maar bij deze kaart had ik wel zoiets van jeetje wat veel vlees haha.

6 likes

Ik mis de optie: “geen” :grimacing:

Ik heb familie in Duitsland wonen en ik word zo ongelukkig van dat horeca eten daar. Als vegetariër is het helemaal drama. Ik herinner me nog een maaltijd waar iedereen lappen vlees op zn bord had, en ik een wit klef broodje met kaas en 1 hele ui eroverheen gesnipperd. Hou óp met me.

25 likes

Nou ik weet welk land ik kan skippen voor eten, tenzij ik wil leven op koffie met whiskey.

6 likes

Op terras van een café

Heb je een bepaalde mok die om wat voor reden dan ook je minst favoriete mok is, en die je pas pakt als er geen andere meer schoon zijn?

• Ja
  • Nee, love alle mokken
  • Ik heb geen mokken

0 stemmers

Dit is die van mij

Deze heb ik gekregen toen ik 10 werd ofzo, was er toen heel blij mee maar nu vind ik hem te kinderachtig lol. En er zijn dus stukjes van de rand af maar daar heb ik bij het drinken verder geen last van, dus ik wil hem ook niet weggooien😅 en hij is wel vrij groot dus dat is een pluspunt.

Zo ja, ga je die mok nu met ons delen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Heb er net warme chocomel uitgedronken omdat alles in de afwasmachine zit, maar hij drinkt gewoon niet fijn.

mok

3 likes

sorry ben te lui om naar de kast te lopen en een foto te maken

15 likes

oh hij ziet er anders wel prima uit vind ik, maar dat is kut ja

@Maestoso snap ik ;p

2 likes

Hahah toevallig! Weet ook niet wat het is. Op de foto ziet hij er wel prima uit, maar het houdt niet lekker vast ofzo.
@Edin hahah ja wat jij dus ook zegt.

1 like

Ik heb alle niet chille mokken weggegooid dus heb dit probleem nooit meer :sunglasses:

9 likes

Zeg jij altijd iets van daag, bye, tot ziens oid. Aan de telefoon of hang je ook wel eens zo op? Niet uit woede of irritatie maar gewoon omdat dat normaal is voor jou?

• Nee ik sluit altijd wel het gesprek af met daag oid.
  • Nee meestal sluit ik niet zo het gesprek af en hang ik gewoon op
  • Het verschilt per gesprek en per persoon

0 stemmers

Ik had net een vriend van mijn vriend aan de telefoon en ik weet dat die dat sowieso wel doet, dus gewoon ophangt maar ik denk altijd. Eh ok? Het was dus 'ok I will send it to you.

Haha mag dat?

Mn vader nam vroeger ( in de tijd dat je dus niet wist wie dr belde) gewoon op met “hallo?”
Kapot droog.

8 likes

Ik heb een collega op een andere locatie die echt nooit wat zegt als hij ophangt. Gesprek klaar en klap, hoorn erop. Dus nu is het voor mij en mijn collega’s op mijn locatie sport geworden om eerder op te hangen dan hem. Als het gesprek klaar is zo snel mogelijk ‘doei’ en ophangen. Soms win ik.

Echt spannend kantoorleven heb ik.

55 likes

Oh dat vind ik eigenlijk niet raar, doe ik ook als ik niet weet wie het is

4 likes

Nja toen ik t overnam en ook gewoon alleen hallo zei heeft mn moeder erin gedramt dat ik altijd hallo met soy moest zeggen haha

Ohnee wachr het was andersom als hij andere belde zei hij alleen hallo.

1 like

Same, ik zeg hooguit nog mijn voornaam als ik weet dat ik een telefoontje kan ontvangen, maar onbekende nummers hoeven niet gelijk mijn hele naam, functie, citoscore en doopceel te weten.

9 likes

Haha ik vind dit grappig. :smiling_imp:
Mn vriend deed dit zelf eerst ook en ik zei huh je kunt toch wel wat zeggen. Dus hij moet iig bye zeggen. Tegenover je collega’s vind ik het al helemaal lomp overkomen om zo op te hangen. Ja niet in jouw geval dan, hoop dat je nog vaak mag winnen.

2 likes