Ik geloof dat ik nog nooit door de mcdrive ben geweest Jij wel?
- Ja, vaak
- Ja, weleens
- Nee, nooit
0 stemmers
Ik geloof dat ik nog nooit door de mcdrive ben geweest Jij wel?
0 stemmers
Omdat ik kipnuggets gewoon het lekkerste vind met zoetzure saus en niet omdat het gratis is. Dat is gewoon mooi meegenomen
@Lemongrab ja zodra je je rijbewijs hebt gehaald ga je daar door in mijn omgeving.
Ah ja ik heb geen rijbewijs, is op zich wel een relevante factor haha
Vrijwel altijd de barbecuesaus
van mcdonalds gaan we naar oostenrijk! zie onderstaande menukaart.
welke soep neem je?
0 stemmers
welke salade neem je?
0 stemmers
welk voorgerecht neem je?
0 stemmers
welk hoofdgerecht neem je?
0 stemmers
en om af te sluiten, welk dessert neem je?
0 stemmers
en welke koffiespecialiteit neem je?
0 stemmers
Fluitende mensen:
0 stemmers
Als anderen het ook willen hoef ik het automatisch niet meer… doe het niet echt voor hun of voor mezelf maar gaat me gewoon te ver om moeite te doen of na te denken over een stukje taart. Neem jij maar dan als je nog wil.
wat voor persoon maakt dat me?
Ik sta bij vrienden en familie al zo bekend om dat ik zo immens graag taart en andere zoetigheden eet (en altijd zeg “geef maar aan mij als je het niet wilt of niet meer op kan hoor”) dat laatste stukjes dan bijna automatisch naar mij gaan
Al die vragen over eten en menu’s. Nu wil ik naar een restaurant.
Erge In dit verhaal is dat wij oo school over 3 weken starten met thema restaurant en ik al aan het voorbereiden ben.
Wat vind jij van Oostenrijks eten?
Ik weet alleen hoe het is in wintersportgebieden maar beh. Veel vlees, weinig groente en altijd zo zout!
Ik ben een vlees eter maar bij deze kaart had ik wel zoiets van jeetje wat veel vlees haha.
Ik mis de optie: “geen”
Ik heb familie in Duitsland wonen en ik word zo ongelukkig van dat horeca eten daar. Als vegetariër is het helemaal drama. Ik herinner me nog een maaltijd waar iedereen lappen vlees op zn bord had, en ik een wit klef broodje met kaas en 1 hele ui eroverheen gesnipperd. Hou óp met me.
Nou ik weet welk land ik kan skippen voor eten, tenzij ik wil leven op koffie met whiskey.
Op terras van een café
Heb je een bepaalde mok die om wat voor reden dan ook je minst favoriete mok is, en die je pas pakt als er geen andere meer schoon zijn?
0 stemmers
Zo ja, ga je die mok nu met ons delen?
0 stemmers
Heb er net warme chocomel uitgedronken omdat alles in de afwasmachine zit, maar hij drinkt gewoon niet fijn.
sorry ben te lui om naar de kast te lopen en een foto te maken
Hahah toevallig! Weet ook niet wat het is. Op de foto ziet hij er wel prima uit, maar het houdt niet lekker vast ofzo.
@Edin hahah ja wat jij dus ook zegt.
Ik heb alle niet chille mokken weggegooid dus heb dit probleem nooit meer