Voel jij je wel eens out of place / ongemakkelijk in een duur/luxe restaurant?
- Nee want ik pas in de doelgroep
- Nee want dat maakt me niet zoveel uit
- Ja wel eens gehad, ligt een beetje aan de sfeer
- Ja eigenlijk vrijwel altijd
- Nvt
0 stemmers
Voel jij je wel eens out of place / ongemakkelijk in een duur/luxe restaurant?
0 stemmers
Elke dag
Over tandartsen gesproken, ik hoop trouwens dat ze dat waterstofperoxide drankje hebben afgeschaft, ging er echt van over m’n nek
@kali ik kan me sowieso niet herinneren dat ik ooit verkouden ben geweest als ik naar de tandarts moest, zou wel heel toevallig zijn met 1/2 keer per jaar
Zie dat ik de enige ben die nee zegt maar dat is omdat ik het hele jaar door ‘verkouden’ ben als in dat ik mn neus continu moet snuiten en dat hij soms verstopt zit. Als het erger dan dat is zou ik wel afzeggen
Zo heftig verkouden ben ik eigenlijk nooit en nee dan zou ik niet gaan.
Maar ik ben een wintersnuiver haha, moet zo vaak m’n neus ophalen in de winter, als het koud is krijg ik al snel een loopneus, maar dan geen snot maar lijkt wel water, die als ik op m’n rug ligt gewoon even ophoudt dus geen slijm of gehoest verder.
Vind dat wel kunnen, anders kan ik de hele winter niet naar de tandarts.
0 stemmers
Mijn vriend is dus team pas schoonmaken als iets vies is. Echt een ergernis.
Maar wat moet je schoonmaken als iets niet vies is?
Schoonmaken voorkomt toch ook niet dat iets vies wordt?
Ik heb een schoonmaakschema waar ik me aan houd. Als de kast bv niet stoffig oogt, neem ik ‘m toch af als het die dag is. Want anders is het twee dagen later alsnog stoffig. Ik ga zeg maar niet zitten afwachten tot ergens een zichtbare laag stof op ligt voordat ik het schoon maak.
Ik had hier nooit over nagedacht, maar gisteren toen ik alleen in het donker over een brokkelige kade moest lopen begon ik Acda en de Munnik te zingen dus maybe toch
Joh, soms maak ik dingen niet eens schoon terwijl ik zié dat ze vies zijn.
Ben een nachtmerrie in het huishouden.
Heel lang 1 x per week, maar sinds mijn vriend die allergisch is voor katten bij mijn kat en mij ingetrokken is om de dag ongeveer. 9 van de 10 keer doet hij het trouwens
Waar bewaar je dat schema? Ik had hier speciaal zo’n whiteboard voor gekocht maar daar kijk ik echt nooit naar en ik ben echt een drama met het huishouden bijhouden
Me
Hoezo is dit zelfs een vraag. Nr 2 heeft oren.
NATUURLIJK wordt het nr 2
Huh maar een badkamer wordt toch vanzelf schoon omdat er steeds water en zeep wordt gebruikt???
Idd dat staat zo cute
Ik heb echt een intense hekel aan de Zara. Ik pas nooit de dingen die ik ik leuk vind en de mensen die er werken zijn zo naar altijd.
Niet vanwege de slechte service, maar vanwege de ronduit onbeschofte behandeling boycot ik een op het eerste gezicht heel prima restaurant.
Het restaurant maakte een fout waardoor de rekening voor ons veel duurder uit zou uitvallen, zoon van de eigenaar kwam de rekening brengen en wilde dit niet rechtzetten, eigenaar kwam erbij en begon te roepen, schreeuwen en dreigen met de politie. Vervolgens wilde hij ons zonder te betalen het restaurant uitzetten. Ik heb het geld op tafel gelegd, maar hij pakte het weer op toen ik naar de deur werd geduwd. Ik kreeg mijn geld weer in mijn jas mee en toen ik het bij de ingang nogmaals op een tafeltje legde en naar buiten liep, werd er eerst gedreigd of hij mij klappen moest geven om vervolgens mijn arm uit mijn jaszak te trekken om het geld daar nog eens in te duwen.
Ik vraag mij achteraf oprecht af waarom ik überhaupt nog geprobeerd heb om daar te betalen en waarom ik geen aangifte tegen die man heb gedaan.