Stel je persoonlijke vraag #31

Ik vind knuffelen heerlijk, heb er soms ook echt nood aan en mn vriendinnen weten dat, wat echt fijn is. Ik begroet ze ook altijd met een knuffel ipv kus

5 likes

Ik zit altijd tegen mijn vriend aangeplakt, maar van anderen (ook vrienden) hoef ik geen knuffels brr.

12 likes

Niet per se een knuffelaar maar wel een aanraker haha klinkt vies

Maar als we films kijken ofzo lig ik altijd het liefst zo dat ik minstens 2 vrienden aanraak, hoofd rustend op eentje, benen over de ander heen bijvoorbeeld, vind ik :smiling_face_with_three_hearts: knus :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Wat zou ik jou bloedirritant vinden als vriend

18 likes

Haha ja ben ik ook

Doe het het liefst bij mannen, die zijn lekker groot en zacht om je hoofd op te leggen, niet zo’n bottige schouder als vriendinnen, kan je ook lekker onder hun arm hangen, past precies, ja love it.

5 likes
5 likes

Ik heb een tijdje een briefje van twintig in mijn telefoon hoesje gehad voor noodgevallen en eigenlijk was dat wel echt een extreem goed idee van mij

Maar ja toen heb ik dat een keer uitgegeven aan een niet-noodgeval en nooit vervangen

6 likes

Gebruik je hem niet stiekem als verwarming

Briefjes van 5 zijn the way to go, naast iets van 20-30 voor als je echt iets moet.

1 Koffie/of wijn die niet supergoed is op een terras? Leg 5 euro neer en hoef je niet te wachten op wisselgeld enzo

Iemand bedelt/goed doel/iemand achter je is portomonee vergeten? Hier heb je 5 euro

Straatmuzikant die een leuke hond heeft ofzo? 5 euro loop lekker pedigree

Iemand wil geld van je lenen? Hier neem het hoef het niet terug want het is maar 5 euro.

14 likes

Ja dit ga ik doen idd, voel me vaak een asshole met mijn cashloze bestaan (nooit iets voor iemand die om een beetje geld vraagt of een collecte).

2 likes

Ik kijk Real Housewives of Beverly Hills en daar is een vrouw (Eden Sassoon) die geeft steeds van die awkward lange hugs, is echt cringe

3 likes

Zij was sowieso heel vaag!

En hierom is het zo fucking irritant dat je geen 5 euro biljetten kunt pinnen

9 likes

Alleen met mijn kinderen

1 like

Doe jij soms routine checks bij de huisarts ook al voel je je niet ziek?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

En ga je wel eens met je huisdier zomaar voor een check naar de dierenarts ookal heeft die niks nodig en lijkt die niet ziek?

  • Ja
  • Nee
  • Heb geen dieren

0 stemmers

3 likes

bij een pinautomaat bij mij in de buurt wel

1 like

Je moet toch sws 1 keer per jaarxnaar de dierenarts?

5 likes

Niet bij de huisarts maar omdat ik bloeddonor ben word wel 3x per jaar bloeddruk en hemoglobinegehalte gemeten. Dat (bloeddruk meten) voelt wel fijn omdat er hart- en vaatziekten voor komen in mijn familie

Elke drie maanden naar de hematoloog voor mijn sikkelcelanemie.

1 like

Niet echt naar de huisarts, maar 1 x per jaar/ 2 jaar vraag ik een bloedprikformulier en laat ik even mijn cholesterol/ suiker/ B12 etc even checken.

2 likes