Ja! Het is sowieso leuk om te gaan kijken/luisteren naar het concert.
En als je het niet leuk vindt kun je gewoon weer weggaan toch?
Ja 100% doen! Ik heb ooit hetzelfde gedaan toen een van mân lievelingsbandjes tijdens Popronde Rotterdam speelde en niemand mee wilde. Ben gewoon aan de bar gaan zitten, biertje besteld en de hele avond genoten! Mega uit mân comfortzone, maar nog steeds blij dat ik het heb gedaan!
Zit jouw hele kin ook altijd onder de tandpasta bij het tandenpoetsen of kan jij netjes tandenpoetsen?
- Ja ik zit ook helemaal onder
- Ik poets netjes, tandpasta blijft in mijn mond en nergens anders (behalve in de gootsteen dan)
0 stemmers
Gert-Jan Seegers zou sowieso in mân pact gaan want die heeft 7 jaar in Egypte gewoond en dan kan je alles. Plus Joost Eerdmans want die heeft geen ziel en kan het vuile werk opknappen. En natuurlijk Ezerken.
Snap niet dat niet meer mensen Eerdmans en seegers kiezen, wat moet je in godsnaam met Jesse of Rob op een eiland, dat zijn echt van die tere stadsmannetjes.
We krijgen nieuwe buren en volgens mij hebben ze inmiddels de sleutel gekregen. Ik wil een kaartje door de bus duwen om ze te feliciteren met hun nieuwe huis. Leuk of creepy?
- Leuk
- Creepy
- AndersâŠ
0 stemmers
Hahah ik wist gewoon voor het stemmen al dat bij de tweede vraag âwie geeft als eerste opâ onze Thierry met stip bovenaan zou staan.
Ik heb 't liever nog gezellig met mân bontje. En dan zorgen wij ervoor dat anderen het vuile werk doen
Gert Jan Seegers denkt teveel aan anderen, daar win je geen expeditie mee.
Kan jij jezelf kietelen en dat het ook echt kietelt?
- Nee dat kietelt niet
- Ja kan ik
- Zelfs als anderen mij kietelen kietelt het niet
0 stemmers
Als ik met de hand poets blijft alles netjes in mijn mond maar ik poets elektrisch en dat geeft altijd een enorme teringzooi
Ik doe altijd heel erg mijn best, maar dat schuim loopt altijd uit mijn mond en op de grond/kleding. Ook als ik mijn mond dicht houd en hoofd naar achter hou. Kan dus alleen maar boven de wastafel hangen. HOE?
Dus het mag niet in mijn eigen bloed???
Maar dit klopt toch niet helemaal, mensen worden in deze maatschappij juist heel vaak gediscrimineerd om hun uiterlijk. Als dun en/of afgetraind persoon kan je zeker ook onzeker zijn en andere problemen hebben. Maar je wordt niet gediscrimineerd op de werkvloer, in de gezondsheidszorg, in kledingwinkels en op andere plaatsen waar dat bij dikke mensen wel gebeurt.
Heb jij het idee dat ochtendmensen zich superieur voelen aan de rest van de mensheid?
- Ja
- Weet ik niet (ofwel te pussy om mijn mening te geven)
- Nee
0 stemmers
En zo ja, waar ligt dit volgens jou aan? @VickyViolence en ik willen hier antwoord op
Ben jij een ochtendmens?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Rutte gooit je bij de eerst mogelijke gelegenheid waarbij het hem beetje heet onder voeten wordt voor de bus (zie alle opgestapte ministers en staatssecretarissen), lijkt me geen betrouwbaar bondje.
Omdat ze denken dat je niet productief kunt zijn als je niet om 6 uur naast je bed staat. Misschien werk ik wel gewoon tot later door als jullie weer eens om 21:00 in je bed liggen En dan dat gezever over âje hebt niks meer aan je dagâ, wat een gezeik. Xoxo een bitter avondmens
Ja word jij weggestemd en zit Rutte zo nonchalant van: wat is het toch een gaaf eilandje
Ik geloof heus wel dat er avondmensen bestaan, maar echt niet iedereen die dat beweert (wat zoân 80% van de samenleving zegt dat te zijn terwijl in werkelijkheid maar 20% echt avondmens is). De meeste mensen slapen gewoon te weinig omdat ze de de hele dag en avond naar hun telefoon en laptop staren en daarom hebben ze âs ochtends moeite met opstaan.
Nou ja, in ieder geval fijn dat je alle ja-stemmers op de eerste vraag even bevestigt