Willen wel. Maar verwachten is weer wat anders.
Ik zou ook wel willen dat iemand elke dag voor me kookt, mijn huis opruimt en ik wil ook wel een miljoen. Willen= het appreciëren. Maar verwachten, neh.
We drinken allebei weinig tot niks. De dingen die ik niet mag eten lust hij niet. En hij rookt alleen maar buiten. Het is bijna jammer dat we geen kinderen willen
Kan je griepvaccins via je werk krijgen in Nederland?
Ja, ik kan ook via mijn werk (gemeente) mij inschrijven om er een te halen.
Ik in België ook.
In België ook maar vooral bij overheidsinstanties denk ik.
Ja ik krijg er elk jaar van de grote blauwe bank.
Ik ook. Maar ben benieuwd of dat dit jaar ook aangeboden word. Aangezien er een run op griepvaccins is voorspeld.
Vorig jaar werd er bij ons gezegd dat niet iedereen een mocht krijgen maar +55 denk ik en risicopatienten moest een mailtje sturen naar de medische dienst om een prik te krijgen. Denk dat het dit jaar ook zo zal zijn
Hoe zou je je kind noemen?
- Wensley
- Dwinand
- Huigo
- Harmd
- Riemco
- Ruurd
- Freerk
- Guust
- Broderick
- Annemiekel
- Shimone
- Tuomas
- Veranica
0 stemmers
Hahahaha saaame
Ik heb trouwens niet allemaal domme namen bedacht. Maar @Zemraluani kwam met deze briljante lijst.
Ik heb ze gejat van rundfunk hoor
Ik moest vanmiddag weer uit het niets lachen om Annemiekel toen ik door de stad liep, kon m’n gezicht niet meer in de plooi houden.
Goeiemoggel annemiekel wil graag 5 kiklo inktvip
Deze?
Broderick-Huigo uit Blariclum
Ik vind ze alledrie leuk.
@Soy.peor Tuomas is gewoon hoe ze in Finland T(h)omas schrijven., dus dat vind ik niet raar.
Ik voel me oud ( ik moest het googlen).
Tzezajakai
Je moet nu 5 minuten lang praten over een onderwerp naar keuze, voor een publiek van 10 man die deze taal als moedertaal hebben, welke taal kies je? Je mag geen Nederlands gebruiken of Nederlandse woorden aanpassen, je moet correct vocabulaire gebruiken maar je zinsbouw mag gammel zijn.
- Frans
- Duits
0 stemmers