Stel je persoonlijke vraag #31

Voor mensen die de wekker op iPhone gebruiken, gebruik je de ‘normale’ klok als wekker, of die speciale slaapwekker waarbij je ook moet invullen hoe lang je wil slapen, etc.

• Slaapwekker
  • Normale wekker

0 stemmers

Heb het wel objectief proberen in te vullen, zoals de maatschappij mij zou zien. De meer zichtbare zaken.

1 like

Welke bestaande slogan past het best bij je username?

• ___ De enige échte!
  • ___ Daar word je wijzer van.
  • Er gaat niets boven ___.
  • ____ Elke dag anders.
  • ___ helpt u verder
  • Alles kan ___.
  • ___ een beetje vreemd, maar wel lekker!
  • ___ geeft je vleugels!
  • ___ Daar plukt ú de vruchten van!
  • ____ je denkt ook aan alles.
  • Wij van ___ adviseren: ___.
  • ___ eerlijk over eten.
  • ___ niet te missen!
  • ___ Groot geworden door klein te blijven.
  • ____ Ik ben toch niet gek!
  • ___ het meest veelzijdige stukje vlees. ___!
  • ___ Voor als er 'n fuif is!

0 stemmers

5 likes

Huh wat is dit? Ik heb een Iphone 11

Ik vond die Slaapwekker onbetrouwbaar en bemoeizuchtig, zeggen dat ik naar bed moest enzo. En een keer meegemaakt dat ie ineens veel later ging, omdat ie vond dat dat een goed moment was ofzo? (Snap dat dit aan m’n eigen instellingen lag, maar daar snapte ik dus niet veel van.)

3 likes

Ik vind die van mij wel heel goed passen :skull:

1 like

Ik heb die niet

Dat had ik ook met die slaapwekker. Ik heb ook een paar keer gehad dat het ding helemaal niet af ging. Ik was gelukkig zelf al wakker en dat ik onder de douche stond ging de wekker ineens random af terwijl die al was uit gezet. Sindsdien gebruik ik alleen nog de gewone wekker.

1 like

Je kunt zelf dat scherm instellen, maar als je gewoon naar je wekker gaat staat er helemaal bovenaan slaap/opstaan en daaronder de gewone wekker, bij slaap moet je dan op wijzig oid klikken en dan kun je een wekker instellen

Stel je hebt een opleiding in sociologie gedaan (bachelor en master), inmiddels werk je echter als ambtenaar. Je doet dus niks meer met je opleiding. Noem je jezelf dan socioloog?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb hetzelfde als jij, bij mijn telefoon kan ik de slaapwekker instellen vanuit de gezondheid-app.

1 like

Als je nu verkouden bent, en je test negatief voor Corona, ga je dan naar je werk? Je voelt je gewoon fit genoeg om te werken maar hebt nog wel klachten. Thuiswerken is niet mogelijk.

• Ja, ik krijg ziektedagen doorbetaald
  • Ja, ik krijg ziektedagen niet doorbetaald
  • Nee, ik krijg ziektedagen doorbetaald
  • Nee, ik krijg ziektedagen niet doorbetaald

0 stemmers

Yes, nu wel gevonden!

1 like

Ja en dan ga ik wel gewoon op een plek zitten waar verder niemand is. Die zijn er gelukkig zat.

1 like

Je bent een micro influencer. Je post een foto van jezelf en je krijgt honderden positieve reacties en 1 negatieve. Wat doe je?

• Je gaat deze persoon met naam en foto exposen
  • Je haalt deze reactie weg maar doet verder niets
  • Je laat de opmerking staan

0 stemmers

Ligt er ook wel aan hoe negatief de reactie is. Als het echt heftige scheldwoorden zijn of iets heel geks/vies verwijder ik hem wel.

29 likes

Welke ‘standaard’ cadeautjes vind jij wél leuk om te krijgen (meerkeuze)?

• Rituals/bodyshop/oid setje
  • Flesje wijn
  • Bloemen
  • Chocolade
  • Cadeaukaart tijdschrift
  • Cadeaukaart douglas/Ici paris oid
  • Geurkaars/geurstokjes

0 stemmers

Ik vind geur te persoonlijk en zou dit niet graag cadeau willen krijgen of schenken. Geef maar cadeaukaarten

3 likes

Ligt aan de reactie. Is het kritiek laat ik hem staan. Is het iets van jij bent lelijk/dik/dom verwijder ik het want ik kan daar niks mee en wil niet dat er een discussie in de comments ontstaat.

1 like

Als je wel eens door een wesp gestoken bent, hoeveel pijn vond je dat doen op een schaal van 1 (geen pijn) tot 10 (verschrikkelijk veel pijn)?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • ik ben nog nooit door een wesp gestoken of ik kan me niet meer herinneren hoe dat voelde

0 stemmers