Stel je persoonlijke vraag #31

Letterlijk je eten via je mobiel bestellen? Komt dit al veel voor? Ik ken het alleen van een aantal AYCE sushi maar heb het verder nog niet gezien. Lijkt me wel top qua handigheid.

muziekstudio!

1 like

Prima als het als extra optie kan maar niet als het moet. Toch handig om wat vragen te kunnen stellen als ik bestel en hoe dan voor mensen zonder smartphone?

8 likes

Gewoon raar dan heb je dus mensen die er staan maar alleen komen om je drank en eten te geven. Ben wel eens naar een café geweest en die hadden op terras qr-codes. Is wel handig als het druk is maar een eetgelegenheid, liever niet.

1 like

ja dat :joy: echt totaal de interactie weg tussen gast en bediening (haalt voor mij persoonlijk als bediening het leuke deel uit mn werk), lijkt me ook dat mensen (gasten) daar echt wel een beetje naar van kunnen worden als dat al in ze zit.

6 likes

@Sedana :joy: dit is jouw favoriet toch?

1 like

Vond dat ook het leukste aan horeca. Gewoon babbelen met mensen, tips uitwisselen, de habitués die meerdere kwamen. Heb echt tijd van mijn leven gehad in horeca.

4 likes

Ik vind dit echt een van de dingen die mag blijven. Bestellen wat je wilt, makkelijk meer bestellen zonder te wachten voor je een keer oogcontact krijgt, een beter overzicht van wat er beschikbaar is op het menu en bij evt rondjes splitten ook meteen het kunnen afrekenen. Na afloop weglopen en klaar.

8 likes

Vooral ‘handig’ omdat er een tekort is aan mensen en ze zo met minder mensen kunnen werken :woman_shrugging:t3:

2 likes

Wel minder ongemakkelijk en geen versprekingen tijdens het bestellen, maar ook kut omdat het zo asociaal overkomt.

1 like

dit klinkt echt zo koeltjes en precies wat ik er aan haat. alsof het een hele opoffering is om de bediening gedag te zeggen en je opgelucht bent dat je daar van af bent :disappointed_relieved:

nouja misschien wel goed dat de mensen die dit fijn vinden lekker naar die terrassen gaan, lijken mij niet zo gezellig om te bedienen eerlijk gezegd.

17 likes

Ik heb dit 1 keer gehad in een lunchcafeetje en vond het zo immens raar om gewoon weg te lopen zonder de rekening te vragen omdat ik het vooraf al had betaald :sweat_smile:

Ik zeg gewoon netjes dag hoor, of ze aardig of onbeleefd zijn. Ben gewoon plekken gewend waar je echt moet leuren om een rekening en daar heb ik geen zin in.

4 likes

“Light as a Feather, Stiff as a Board”

3 likes

Wacht even, in het Oude Testament staat genoemd dat je niet aan postmodernisme mag doen?

1 like

Ik vind het fijn omdat ik vaak met een grote groep ben en dan wil iedereen telkens dingen bestellen en allemaal chaos, maar ik vind het wel heel raar om te betalen voordat ik iets heb

Als de bediening in een restaurant vraagt of alles naar wens is, of ‘smaakt het allemaal?’

  • Vind ik prettig
  • Dit verwacht ik ook
  • Dit vind ik irritant
  • Dit hoeft van mij niet
  • Ik geef altijd eerlijk antwoord, ook als iets niet naar wens is of niet lekker smaakt
  • Ik zeg eigenlijk altijd ja. Ook al is dit niet het geval

0 stemmers

1 like

Altijd jammer dat ze dit vragen net nadat ik iets te enthousiast een grote hap heb genomen.

35 likes

postmodernisme ondermijnt het gezag van de bijbel.

1 like

Love it, ik ga zelfs liever naar zulke plekken. Van mij mag het voor altijd zo blijven.

1 like