Stel je persoonlijke vraag #33

:flushed::flushed::flushed: ging je elke dag naar een andere camping
dat lijkt me ook bloedirritant ja

en wat mega mega vet kamperen tussen de olifanten :pleading_face:

Geen idee of er zich een verschil tussen de twee is maar ik zou mooie kleding echt niet in de droger doen. Ik had een keer twee hetzelfde shirt (opnieuw gekocht omdat er een gaatje in zat). Het shirt met gaatje droeg ik om te slapen en stak ik dus wel gewoon in de droger. Het verschil met het “goeie” shirt was echt enorm. Kleur afgebleekt, stof werd gewoon lelijk en krimpt.

1 like

Ik vier het met mijn vriend bij zijn oudste schoonbroer. Hij is zooooooooo lief altijd en er komt nog een andere vriend van zijn broer en die is ook altijd zo leuk en gezellig dus heb er zin in :grimacing:

1 like

Condensdroger hier en ik doe er handdoeken, beddengoed, onderbroeken, sokken en dingen als pyjama’s in. Dingen die echt niet mogen krimpen of waar ik zuinig op ben gaan er niet in. Wat ik ook heel veel gebruik is de ‘licht strijken’ optie, voor t-shirts, blouses, broeken en katoenen truien bv. Dan droogt hij ongeveer 10 minuten op de laagste temperatuur en dan kun je het daarna kreukvrij ophangen. En je hoeft niet meer te strijken :+1: (echt enorme hekel aan)

6 likes

Volg jij 1 of meerdere juicekanalen op Instagram?

  • Ja, eentje.
  • Ja, meerdere.
  • Nee, maar ben wel benieuwd.
  • Nee, geen behoefte aan.
  • Nee, ik ken dit ook niet.

0 stemmers

Niemand is ooit stom die oliebollen meeneemt

36 likes

Ik ken 80% van de mensen die daar besproken worden nooit maar ben verder niet vies van juice :cup_with_straw::cup_with_straw::cup_with_straw:

6 likes

Nogmaals en dit geld voor alle andere die ooit nog deze poll gaan maken.

Niemand :clap: vind​:clap: een :clap: cadeau/aardig gebaar​:clap: als :clap: dank :clap: voor :clap: hun goede/harde werk :clap: erg :clap::clap::clap:

Koop die shit gewoon. Kost je minder tijd dan een poll aanmaken.

52 likes

Mn hele post ging ook niet om tijd. Maar dat niemand het raar zou vinden als je zegt " Hoi ik heb iets voor je meegebracht om je te bedanken."

Niemand gaat thuis vertellen “Nou er is me vandaag iets overkomen iemand gaf me wat om me te bedanken. Echt wat een dom iets hoezo zou je dat doen…”

38 likes

@chasingrainbows @Karl_Lagerfeld @Luzarl @Koda @soarin @whosthatgirl @simsalabim

Thanks voor de reacties allemaal! Hier heb ik echt wat aan. Ik denk dat ik het gewoon ga proberen met de minst mooie kledingstukken en dan kijken wat er gebeurt. Als iets dan verpest raakt, is het het minst erg. En het scheelt dan in ieder geval de helft met ophangen. Tot nu toe ook geen reacties dat kleding met een warmtepompdroger minder mooi wordt, dus ik heb hoop. Zo fijn, jullie hulp :raised_hands:

3 likes

Ja was een rondreis in Canada en VS dus wel op hele mooie campings kunnen staan midden in de natuur. Maar als ik het over zou doen zou ik met een campervan gaan, dan kan je zo wegrijden.

1 like

Ik vind de top 2000 sowieso overrated, kan er echt niet naar luisteren.

7 likes

Ik zou zelf denk ik iets van chocolade meenemen. Misschien houdt het merendeel niet van oliebollen of hebben ze al 8 oliebollen op en morgen zijn ze toch niet lekker meer. Chocola gaat dan wat langer mee. Maar goed, uiteindelijk gaat het om het gebaar natuurlijk.

1 like

heb jij een oudejaarslot voor vanavond?

  • ja en ik heb het winnende lot
  • nee ik doe niet mee aan die onzin

0 stemmers

ga je vandaag een oliebol eten?

  • oh jazeker
  • nah nee denk het niet

0 stemmers

ga jij je vanavond bezatten?

  • ja dat ben ik wel van plan
  • ik weet het nog niet, misschien loopt het spontaan uit de hand
  • nee zeker niet

0 stemmers

moet jij morgen werken?

  • nee
  • ja, beginnen tussen 6.00 en 10.00
  • ja, beginnen tussen 10.00 en 14.00
  • ja, beginnen tussen 14.00 en 18.00
  • ja, beginnen na 18.00

0 stemmers

Loopt het spontaan uit de hand… In mijn eentje op de bank hahaha

Het is vooral: als ik een fles opentrek moet ie ook op en ik weet nog niet of ik daar zin in heb :woman_shrugging:

5 likes

Ik doe mee, maar het winnende lot? Dan heb ik wel geluk

4 likes

Ik begin voor de zekerheid ver voor twaalven vast aan de bubbels.

6 likes

that’s the spirit :partying_face:

Ik weet al vrij zeker dat ik 12 uur niet eens ga halen

Vind het ook echt een kutdag. Oud & nieuw is altijd zo’n typische vriendengroepfeestdag. En aangezien ik geen vriendengroep heb val ik altijd precies buiten de boot of ben ik het aanhangsel bij een vriendengroep van een van mijn vrienden en dat is ook net kut. + dit jaar niet eens een optie omdat ik me aan de maatregelen wil houden

Ondanks dat het uiteindelijk mijn keuze is om nergens bij aan te sluiten, steekt het toch een beetje. Dat gevoel dat je ergens de boot gemist hebt

En ik weet nog niet of ik me er helemaal overheen kan zetten en het leuk kan hebben met mezelf of dat ik de rest van de dag een beetje blijf hangen in dit gevoel en dan van ellende maar een fles bubbels open ga trekken wat ook weer een beetje een kutgevoel oproept

/rant

21 likes

Ligt eraan of mijn vriend eraan heeft gedacht. Hij host een klein feestje en ik heb me vooral niet bemoeid met de organisatie

4 likes