Stel je persoonlijke vraag #33

Ik heb iets gekocht van mignon nusteling

4 likes

Ooeeh ik vind haar werk heel leuk! Ik wil misschien zo’n haattegel

1 like

Jaaaa die zijn echt zo leuk!! De tekst die ik graag wilde was helaas al weg, anders had ik ook zeker eentje willen kopen

1 like

Nee omdat ik niks met die zooi heb / het niet mooi vind. Maar ook omdat ik t voor minder zelf via ali express kan kopen.

9 likes

Ja een ketting van Queen of Jetlags, het was alleen omdat het toevallig iets was waar ik al naar op zoek was want ik volg haar geen eens. Maar het was echt troep en lelijk afgewerkt, zo zonde.

Ik heb vorig jaar geprobeerd wat van haar te kopen, maar zowel op het formulier op de website als op mijn instagram berichten aan haar en haar studio stout account werd niet gereageerd. Dan niet hoor :woman_shrugging:t3:

• Teun
  • Gijs

0 stemmers

Kutzooi opnieuw wil wel zien wie wat stemt

3 likes

Zou ik sowieso binnen 5 minuten dood zijn omdat ze me irritant vinden.

11 likes

Beter iemand anders tot actie aansporen. Niet geschoten is altijd mis maar dan lig jij sowieso niet in een body bag :woman_shrugging:t4:

2 likes

Pistool op je borst, teun of gijs

1 like

Ik vind dit eigenlijk wel onnodig agressief.

2 likes

Gaat dit om de namen of mensen? Haha

2 likes

You decide!!!

3 likes

Boos worden lijkt me niet het verstandigste, maar dat gebeurde wel toen iemand bij me had ingebroken en naast m’n bed stond. Zal bij een gijzeling niet anders zijn ben ik bang.

2 likes

Je bent op een forummeeting. Jij…

• Bent nog leuker dan je op het internet overkomt
  • Valt enorm tegen
  • Bent exact wat iedereen van je verwacht
  • Redt het niet eens tot aan de meeting omdat je te pussy bent

0 stemmers

4 likes

Ik zou heel sympathiek proberen te doen in de hoop dat t iets doet

1 like

OkƩ, jij bent zƩker het eerste dood van ons allemaal.

2 likes

Als er eten en een plek is om chill te zitten wacht ik gewoon tot ze klaar zijn.

1 like

Ha ik dacht dat dit over de forummeeting ging

But still, same

12 likes

Je bent op een forummeeting maar deze blijkt zich geheel tegen alle verwachting in te ontpoppen tot een bijeenkomst van een satanische sekte die van plan is een forummer te offeren. Ontsnappen is geen optie. Jij…

• Wijst meteen een medeforummer aan
  • Offert jezelf op
  • Laat de rest iemand kiezen

0 stemmers

Ps. De rest laten kiezen, betekent dus ook dat er een minieme kans is dat ze jou kiezen.

1 like