Het is 10 minuten lopen naar de supermarkt om chocola te halen, red ik dat nog?
- Ja ga ga nu
- Gaat erom hangen
- Nee huilon
0 stemmers
Het is 10 minuten lopen naar de supermarkt om chocola te halen, red ik dat nog?
0 stemmers
Oh kut het is al 20:00 geweest
kloteroon!!!1
Ik ben aan het pinteresten voor een nieuwe keuken.
Als jij nu een nieuwe keuken mocht uitkiezen neem je een:
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Dit is denk ik de saaiste poll die ik ooit gemaakt heb maar ik ben wel benieuwd
Love deze poll
Dat je dan gaat lopen, 9 minuten onderweg bent, dan even op je telefoon checkt en ziet dat het meerendeel denkt dat je het niet zal halen en je denkt: ok, ik draai weer om! 
Net een keuken uitgezocht⊠blauw, mat met betonlook blad en chroom kraan etc.
Ik zou waarschijnlijk gaan voor een houten blad en kastjes zowel boven als beneden en dan twee verschillende kleuren (60s style) en een sexy mediterrane backslash. Geen keukeneiland en ook geen open keuken en 99% van de mensen zal zoiets hebben van âwat doe je???â.
En ik houd van jaren 50 keukens.
Ja of dat je snel loopt en precies op tijd voor de deur staat en dan je mondkapje bent vergeten đ„Č
Flink t ff naar je voordeur
Ik weet niet eens wat Flink is dus ben bang dat we dat hier niet hebben 
Dan maar met mn vingers in de Nutellapot
Ik ben heel erg beĂŻnvloed door het internet en zou nu een groene keuken kiezen a la Dakota Johnson maar dan met houten blad.
Wel trendgevoelig denk ik haha.
Vorige week zaterdag. We hebben op zaterdag een fijn kraampje op ongeveer 7 minuten lopen en die hebben heerlijke pangsit, loempiaâs en pasteitjes. 
In mijn huis zijn de limoenen voor cocktails!!
Edit: ik zie nu het filmpje maar erger is dat ze volgens mij ergens had gezegd dat ze allergisch was voor limoenen?? Nog erger hahah
Ik eet morgen béarnaise bij mijn friet en dat is 10/10.
Meest aanstootgevend(e)
0 stemmers
Hugoâs popcorn is denk ik
0 stemmers
Dat ding boven de haard
Ja dit! Wat is dat?
Iets Christelijks de C is CDA?
Dat er een bak met brandhout staat (lijkt het) maar dat er kaarsen in de haard staan??
Zân huis is net zoân onbegrijpelijke chaos als zijn verhalen dus dat is dan wel weer mooi