Foutje, ik pas het aan.
Ik heb over het woordje partner gelezen. Ik heb algemeen geantwoord.
Ik wil weer gaan solliciteren maar heb geen idee wat ik straks als indicatie kan aangeven. Ken niemand echt met een soortgelijke branche of functies dus vind het wel lastig. Info op internet loopt erg uiteen. Sowieso wordt er in mijn omgeving niet gepraat over salarissen eigenlijk dus durf het niet goed te vragen aan mensen.
Wat denken jullie dat een passend salaris is voor HBO marketing / retail/ e-commerce met 10 jaar ervaring?
- <2000
- 2000 -2500
- 2500 - 3000
- 3000 - 3500
- 3500 - 4000
- 4000 - 4500
- 4500 - 5000
- 5000 - 5500
- 5500 - 6000
- 6000>
0 stemmers
Het lukt me ff niet om een gemiddelde te laten berekenen helaas.
op basis van 1 fte?
Ja voor het gemak even wel
& bruto neem ik aan toch? haha
Haha ja!
Denk dat er naast je ervaring ook wel wordt gekeken naar hoeveel jaar je er “tussenuit” bent geweest en dat dat wordt meegenomen in het salaris
De Uggs die de laatste twee weken veel op het forum voorbijkomen:
- Ik ben wel fan
- Ik sla deze (mogelijke) forumtrend over
0 stemmers
Ik heb ze in zwart leer gezien en vind die ook leuk.
Ik vind ze heel leuk maar ze zijn bijna 200 euto dus ik ga ze niet kopen
Ja maar je wil ze zo graag
Kan je wel met de rest van de mensen die honderden euro’s voor een leren pantoffel hebben neergelegd over 10 jaar doen alsof ze nog steeds hip zijn!
Oké ik houd al op
Ja misschien van salaris😳
Ik heb gestemd op 4000 - 4500, maar vind dit altijd super moeilijk in te schatten en heb geen idee of het marktconform is . Heb het nu gebaseerd op een familielid met 1 jaar werkervaring in dezelfde branche en die verdient rond de 2700
Ik heb expres 1 categorie hoger gestemd dan de meest gestemde omdat ik vind dat je het gewoon moet proberen
Oeps, verkeerd gestemd! Stom haha
Ik ben echt verbaasd dat UGG weer zo populair is, is iedereen het dierenleed alweer vergeten ofzo
Heb je ooit een grotere fout gemaakt op het werk? Dus zegmaar niet dat als je in een winkel werkt ooit €5 te veel gegeven hebt of eens een collega met een verkeerde naam hebt gemaild haha.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Jaa ik heb ooit per ongeluk aan meerdere personen een dubbele betaling gedaan van best hoge bedragen die dus ook weer allemaal moest worden teruggevraagd, best veel werk voor mij maar ook voor anderen en voor de klanten haha oepssss
Veel uiteenlopende stemmers vind ik.
Ik sta er inderdaad ook zo in, als ik het zo lees is rond de 3600 marktconform. Dan zo ik als indicatie misschien 3900 aangeven of 4000. Maar denk dat het altijd slimmer is een bedrijf als eerst een aanbod te laten doen.