Stel je persoonlijke vraag #33

Slaat echt nergens op maar anders “klopt” het niet ofzo ahahah en ik pas het zelfs aan als ik er eentje naar mijn vriend (over hem) stuur naar dat van hem :sob: :joy:

2 likes

Weet je al wat balletcore is?

  • ja
  • nee
  • ik denk van wel…

0 stemmers

It’s simply an aesthetic influenced by the color palette, fabric, textures, and details found on ballerinas, and clothing that’s easy to move in is a movement we’re now all getting behind. <

Welk van dit soort balletcore zaken zou jij willen dragen / draag je al?

0 stemmers

2 likes

Ja +1 voor deze @Dombo! Echt superfijne gezichts SPF!

3 likes

We zijn weer terug in 2007. Tijd om de haarbanden weer van stal te halen en weer als Blair Waldorf te kleden.

9 likes

Jup the 2000s are back.

@schaakmat Nee, ik ben beland in een Chassidisch jodenfuik op YT.

1 like

Ik zou wel een toffe leotard willen voor salsa dansavonden.

3 likes

Ik weiger om stropdassen te dragen ipv kettingen. En heupbroeken mogen van mij op de brandstapel

@Paranimf heb jij de nieuwste YouTubevideo van Mina Le gekeken?

4 likes

wil je een review posten als je hem een tijdje gebruikt hebt? :blush:

1 like

Ja! Ik droom altijd dat ik in een gebouw met heel veel toiletten ben en nodig moet plassen, maar alle toiletten zijn dan vies, kapot of eigenlijk een douchecabine.

2 likes

De leotard wel zonder knielegging maar met iets anders haha, ik mis ballet echt

2 likes

Deze?

Hij is nu overal online uitverkocht lijkt het :frowning_face_with_open_mouth: vast meer mensen die ‘m fijn vinden

2 likes

Ja zal ik doen!

Ik vind mezelf 's nachts regelmatig zittend op de wc. Dus het aantrekken van badjas (want koud), trap af lopen, woonkamer en keuken door naar toilet, echt hele avondvierdaagse, heel kut, doe ik soms slapend/slaapwandelend. Wel blij dat ik dan dus wel gewoon ga in m’n slaap, en dat ik dan ook gewoon netjes op de pot zit als ik wakker word.

9 likes

Ja, die! Hopelijk wordt 'ie gauw weer aangevuld want mijn flesje is ook bijna op :sweat_smile:

3 likes

Ik word vaak pas echt wakker als ik met m’n blote vulva vol op de dichte wcdeksel klets.
Of erger (?), in de pot val omdat de bril niet naar beneden was.
Het blijft kut wakker worden en toch weiger ik m’n ogen open te doen als ik half slapend ga plassen.

10 likes

Ik vind die eenarmige top wel mooi maar vraag me bij dit soort tops altijd af met wat voor weersomstandigheden je dit in godsnaam draagt.

1 like

als je bij de voordeur staat om een pakketje aan te nemen met 1 arm en het buiten juist kouder of warmer is :wink:

5 likes

Nachtmerrie. Heb hier geen last meer van sinds er geen mannen meer in mijn huis wonen. Deksel heb ik gelukkig nooit naar beneden.

1 like

Als ik zulke berichten lees ben ik ook altijd extra dankbaar dat mijn partner gewoon manieren heeft en de bril netjes naar beneden laat, en de deksel open. :joy:

2 likes

Het lullige is dat ik het eigenlijk altijd zelf ben geweest.
Ik weet prima dat ik vaak voor ik naar bed ga nog even een doekje over de wc beneden haal en ik dan eindig met de bril omhoog. En ik weet ook dat ik de deksel van de wc op de badkamer dichtdoe als ik hem doortrek, omdat ik dan bang ben dat er spetters in de lucht eindigen op m’n tandenborstel (die gewoon in spiegelkast staat).

Maar ja, slapende Degas en wakkere Degas communiceren helaas niet met elkaar.