Stel je persoonlijke vraag #33

Ik woonde ook in een superklein dorp toen ik in een zomer achterhuis lag te zonnen en er ineens een vrouw naast me stond met het verhaal dat ze in mijn huis had gewoond blabla. Maar ik was zo geschrokken dat ik alleen maar zei: oké, leuk voor je…’ krekelgeluiden’… nou, doei hè!! :sweat_smile:

2 likes

Nee, is een heel wisselend publiek. De keren dat ik ging vond ik het echt tof. Laatste paar jaar ook wel een soort van verkleed geweest.

3 likes

Ik had het dit jaar in de planning staan maar ja toen ging Jansen dansen. :cry:

En naast Castlefest en Elf Fantasy Fair/ Elfia had je vroeger ook nog de Gothic Fantasy Beurs maar dat was meer iets voor de zwart rode jurkdragers.

Vond je je kerst dit jaar geslaagder dan die van vorig jaar?

• Geslaagder
  • Minder geslaagd
  • Even kut
  • Even kul
  • Even leuk
  • Ik heb geen kerst gevierd

0 stemmers

Wat is jouw boogpersoonlijkheid?

0 stemmers

1 like

Sorry door al die fests moest ik opeens weer aan een oude FB post van mezelf denken.

15 likes

Wat vind jij de leukste ronde van de slimste mens?

• 3-6-9
  • Open deur
  • Puzzel
  • Gallerij
  • Collectief geheugen
  • Finale
  • Uh idk idc

0 stemmers

1 like

Ik ben daar vroeger naartoe geweest en toen had je een jongen die dus de Finse vlag als cape droeg en een poging deed tot moshen en na elk bierentietenmetalliedje naar zijn vriendin ging om met haar te tongen. Een van de meest irritant concertbezoeken ooit. :joy: En het was geen eens een Fin.

@anon50301661 Summer Darkness vond ik altijd wel leuk. Ging meestal 2 dagen. Ben ooit door iemand belachelijk gemaakt omdat ik echte wenkbrauwen had. Toen was het hip om van die dunne dingen op je voorhoofd te tekenen, rioolbuizen in je haar te doen en dode cavia’s om je benen.

7 likes

Haha door die bovenste kan ik alleen maar denken aan al die nummers die daaronder worden gemonteerd :joy: Gek genoeg past zoveel

2 likes

is it a drinkhoorn in your pocket or are you happy to see me

15 likes

Fantasy is mijn favoriete genre :heart:

6 likes

Waar zou jij eerder een liedje onder monteren?

0 stemmers

En wat zou je eronder monteren?

• Samon & Gert
  • The Streamers
  • Eurovisiesongfestivalliedje
  • Tekno
  • Anders…
  • Vogeltjesdans
  • Smurfenhouse

0 stemmers

1 like

Ik had nog de cd van de smurfen & Irene Moors

9 likes

Ik heb op Wacken, het grootste metalfestival, meegemaakt dat dronken Duitsers een slotgracht om hun tent gingen maken, die wilden vullen met hun eigen pis. En je kon collectief een dixie huren en dan waren anderen boos en probeerde ze die om te gooien. :face_vomiting:

Wat betreft lastig gevallen worden vond ik metalfestivals weinig verschillen van dance events. Alleen bij gothic evenementen voelde ik mij het veiligst denk ik. Liefhebbers van gothic muziek zijn de grootste braverikken.

2 likes

Ja dan kom je ook met Duitse metalboeren. Daar wordt niemand vrolijk van.

1 like

Ohh dat waren nog eens tijden, topmuziek was dat. Volgens mij had ik er zelfs nog een casettebandje van!

2 likes

Ik pest mijn vriend regelmatig nog door ‘Eenden zijn oke’ of ‘Ik heb nieuwe schoenen’ te zingen. :joy:

2 likes

Herken jij jezelf op babyfoto’s? Als je twee babyfoto’s ziet, eentje van je sibling en eentje van jou, weet jij dan welke jij bent?

• Ja denk het wel
  • Ik twijfel
  • Nee sowieso niet

0 stemmers

Zou jij jezelf herkennen op een babyfoto van jezelf als je die ineens random ergens zag, bijvoorbeeld als hij ineens in de Linda of de poster in een bushalte staat?

• Ja sowieso
  • Hmm nee denk het niet
  • Nee zeker niet

0 stemmers

Ik was echt een heel lelijke baby met geelzucht, mijn zusje was roze en mijn broertje wit. Ik denk dat ik ons alledrie zou herkennen maar mijzelf vooral, echt geen mooie aardappel. Blij dat mijn ouders geen influencers waren!

7 likes

Nou ja, de sibling in kwestie is wit. Dus moeilijk te verwarren.

1 like

Ik zit nu wat babyfoto’s van mezelf terug te kijken, maar denk dat ik mezelf echt pas vanaf een jaar of 1 een beetje herken (met moeite). Als baby gewoon zo’n average typisch babyhoofd?

1 like

Bij mijn ouders hangen foto’s van zo beetje alle leeftijden van mijn zus en mij in het trapgat. Vergeet dus niet zo snel hoe lelijk ik als baby was :joy: