ik eet bananenbollen hoor heb er net eentje in m’n mik gestopt
Mijn ontbijt waren 2 oliebollen, dus ik denk dat ik de 4 vandaag wel aantik
Ik heb net 2 als lunch gehad, ben dr al weer klaar mee voor vandaag. Voel nu al dat ik straks misselijk ben, trap er ieder jaar weer in.
Sinds dit jaar heb ik die ook helemaal ontdekt, zo lekker Het is dat ik bang voor vuurwerk ben, anders was ik nu naar de kraam gegaan.
Zijn echt m’n favo, ik vind de binnenkant smaken naar een bananen babyhapje ofzo hahah, alleen wel vet buikpijn gelijk na eentje
Ja, lekker bananenprutje
In arnhem hebben ze bij een kraam er ool van dat glazuur overheen die ook op bananen soezen zit
De meest overgewaardeerde dag op aarde. Iedereen heeft extreem hoge verwachtingen en het is bijna altijd kut. Of in ieder geval minder leuk dan de bedoeling was. De caronaperiode even uitgezonderd
Ik vind het altijd een heerlijke dag, lekker vreten, etc. Maar ik doe ook gewoon waar ik zin in heb, snap niet dat je jezelf altijd laat teleurstellen met te hoge verwachtingen. Kerstdagen idem dito, waarom met mensen hangen die je buiten dit seizoen niet kan luchten. Joe.
je suis omw
Ja, ik snap niet wat mensen zichzelf aan doen. Beetje vreten, beetje tv kijken, na het vuurwerk naar bed. Lekker chill toch.
Ik heb vooral last van fomo. Vind het principe van thuis op de bank met lekker eten en Netflix prima, maar omdat iedereen om mij heen wel plannen heeft en met vrienden afspreekt voel ik me toch een beetje sneu en vriendloos. Heel irritant dat ik me dat nog aantrek als 33 jarige. Ga vandaag en morgen ook maar proberen niet op insta te kijken om mijn leven te vergelijken met dat van anderen
wauw dit is ZO bizar. Hoe kan je dat niet boeien? er staan in de top 40 dus MAAR TWEE VROUWEN tussen de 39 mannen???
Een lijst die voornamelijk door witte boomer mannen wordt ingevuld neem ik gewoon niet serieus.
Ja sowieso dat witte boomers hierop stemmen, maar dan nog. Ze blijven me gewoon teleurstellen. Keer op keer.
Of als queen niet op nummer 1 staat want dat hoort!!!
Gefixt
Ben jij ook altijd zo zenuwachtig met oudjaar?
- Ik wel
- Ik niet
0 stemmers
Heeft niets met mijn plannen voor vanavond te maken. Gewoon het hele sfeertje van de laaste dag van het jaar, al die oude nummers in de top2000
Jaa altijd zenuwachtig en verdrietig. Terwijl ik t zon domme dag vind.
Ik vind mannenstemmen fijner om naar te luisteren en om die reden heb ik er wel begrip voor, vandaar dat het mij niet zo boeit.