Ene keer per jaar, gaan alle remmen los…
Haha nee maar ik zou gewoon zeggen ach die ene keer!! Leuk feestje om een keer anders het nieuwe jaar in te gaan
Ene keer per jaar, gaan alle remmen los…
Haha nee maar ik zou gewoon zeggen ach die ene keer!! Leuk feestje om een keer anders het nieuwe jaar in te gaan
Hahahahaha nou wat saai. Je kan ook nog zeggen dat het dit is óf in maart mee naar het Gelredome
Hahaha nou dan moet je het maar in je eentje terugkijken van de week en dan feestje houden
Oh wat leuk ga je dan ook 30 april naar Donnie in AFAS?
Vond de show van Peter echt vet grappig haha. Najib not so much.
Ionic more like iconic am i right ha ha happy new year
Hey haha in 1 van mn eerste ‘tekeningen’ van zo’n boek op de middelbare school begon ik met pilaren tekenen.
Ga je liever naar een concert van Davina Michelle of de Snollebollekes?
0 stemmers
Ik zat net met verbazing te kijken naar de snollen en ik moet van Peter Pannekoek vergeven ipv vernederen, maarrrr van me leven niet nooit
Veel vuurwerk bij jou?
0 stemmers
Ik heb het voor elkaar en wij kijken snollebollekes @Teigetje ik zou hier echt graag naar toe willen
Hahahaha geweldig ik was er deze editie bij en ik ga in maart weer!! Ga mee
Ik las dit eerst als knuffel als in omhelzing. Dacht wow wat een bijzondere man als dat na jaren nog zoveel indruk maakt. Edit: ah dat bedoelde je m ook haha. Dacht even dat het toch om een teddybeer ging ofzo
Hahaha zo leuk!!
Het is nog een beeeetje vroeg om deze vraag te stellen (In Nederland nu 6:30 )" maarja,
Hoe was jouw oud en nieuw?
0 stemmers
Zo gezellig dat ik teveel dronk en na 3 uurtjes slaap wakker werd met een droge mond. Lig nu op de bank met water en een smoothie. Happy new year!
Lag half KO ivm dienst vandaag
Het gaat een lange dag worden
Heel Erg Saai. Mijn ouders waren om tien uur al naar bed gegaan, dus ik heb in m’n eentje zitten wachten tot het twaalf uur was, me kapot verveeld en lag drie minuten over twaalf in bed.
Vond er niks aan, hopelijk volgend jaar weer met vriendinnen afspreken!
Ontbijt jij vandaag met oliebollen?
0 stemmers