Nee is veel kleiner, anders zouden er in Nederland per dag meer dan 4250 mensen aangereden worden denk ik idk wiskunde
Tenzij je misschien super lomp bent en overal oversteekt dan wel
Nee is veel kleiner, anders zouden er in Nederland per dag meer dan 4250 mensen aangereden worden denk ik idk wiskunde
Tenzij je misschien super lomp bent en overal oversteekt dan wel
Ja statistisch gezien zal het ook wel zo zijn maar onstatistisch gezien zou het bij elk kruispunt gewoon finito kunnen zijn. Ik heb geen last van die gedachte, het maakt me niet depressief bang of ellendig, maar zo denk ik wel.
Denk dat die vorm van nadenken is ontstaan toen mijn super gezonde fitte moeder ineens kanker kreeg. Je weet het gewoon niet…
Ja True
Ik vind het statistisch dan weer heel geruststellend dat ik slechts op 1 dag van m’n leven zal sterven en alle andere dagen niet.
Heb je ook geen kut aan maar het voelt wel bemoedigend.
@Foucher I knooow, maar er mist sws veel merch in de shops
Ben nog steeds boos om de lelijke WandaVision merch die ze uitgebracht hebben
Onthoud jij het nummer van de politie ook als 0900-TUIG
0 stemmers
Het programma Sluipschutters
0 stemmers
Welk ouderwets vloekwoord vind jij het leukst?
0 stemmers
Ja, ik heb de special niet gezien, daarom heb ik op ‘weet ik niet’ gestemd, maar het hangt bij mij echt van de context af. Zegt hij het juist om het verschil in behandeling van slachtoffers te benadrukken, dan zou ik het anders vinden dan in het geval van goedkoop scoren.
Stoor me alleen dan nog steeds aan alle ophef van mensen die vooral zichzelf een politiek correct schouderklopje willen geven.
Nee, het is een scheldwoord. Romani is de algemene term. Net zoals je Native Americans geen indianen noemt.
Vind jij tweelingen eng?
0 stemmers
Je ergens bewust van zijn betekend niet dat je er last van hebt? Ben me ook behoorlijk bewust van het feit dat ik adem haal, maar dat is ook geen last.
Huh haha. Is het een ding om tweelingen eng te vinden?
Ja blijkbaar haha. Ik zag een filmpje over zo’n tweelingen event en er waren veel comments dat mensen het eng vonden
Oke, lullig wel
Heb jij een tweelingbroer of zus?
0 stemmers
Ken je persoonlijk een tweeling?
0 stemmers
Alleen die instagram tweeling. Niet zozeer eng maar zoooo ongemakkelijk dat het bijna eng is. Maar dat was 1 van de 2 opzich ook wel geweest.
Haha echt deze hoor. SHUT UP, laat de ene gewoon ff praten en daarna de ander?!!! Make it stop haha
Ik kwam laatst een tweeling tegen, getrouwd met een andere tweeling, samenwonend allemaal en hebben zo hun zwangerschappen getimed dat ze hun kinderen ook als tweeling opvoeden. Ja dat was wel wat apart.
Deze tweelingen dus: Login • Instagram
Wat een fucking nachtmerrie. Of misschien eerder een horrorfilm.
Oh god, zitten ze ook naast elkaar te kakken?