Stel je persoonlijke vraag #34

Onthoud jij het nummer van de politie ook als 0900-TUIG

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Het programma Sluipschutters

  • Ik vind alle sketches leuk
  • Ik vind de meerderheid van de sketches leuk
  • Ik vind de minderheid van de sketches leuk
  • Ik vind geen enkele sketch leuk
  • Kijk ik niet :woman_shrugging:

0 stemmers

1 like

Welk ouderwets vloekwoord vind jij het leukst?

  • Belhamel
  • Bengel
  • Blaag
  • Nozem
  • Ondeugd
  • Rekel
  • Schavuit
  • Ik vind ze allemaal niet leuk

0 stemmers

4 likes

Ja, ik heb de special niet gezien, daarom heb ik op ‘weet ik niet’ gestemd, maar het hangt bij mij echt van de context af. Zegt hij het juist om het verschil in behandeling van slachtoffers te benadrukken, dan zou ik het anders vinden dan in het geval van goedkoop scoren.

Stoor me alleen dan nog steeds aan alle ophef van mensen die vooral zichzelf een politiek correct schouderklopje willen geven.

5 likes

Nee, het is een scheldwoord. Romani is de algemene term. Net zoals je Native Americans geen indianen noemt.

Vind jij tweelingen eng?

  • Ja
  • Nee
  • Alleen als ze matching outfits dragen

0 stemmers

1 like

Je ergens bewust van zijn betekend niet dat je er last van hebt? Ben me ook behoorlijk bewust van het feit dat ik adem haal, maar dat is ook geen last.

1 like

Huh haha. Is het een ding om tweelingen eng te vinden?

1 like

Ja blijkbaar haha. Ik zag een filmpje over zo’n tweelingen event en er waren veel comments dat mensen het eng vonden :sweat_smile:

1 like

Oke, lullig wel :+1:

Heb jij een tweelingbroer of zus?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ken je persoonlijk een tweeling?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Alleen die instagram tweeling. Niet zozeer eng maar zoooo ongemakkelijk dat het bijna eng is. Maar dat was 1 van de 2 opzich ook wel geweest.

2 likes

Deze wel

5 likes

Haha echt deze hoor. SHUT UP, laat de ene gewoon ff praten en daarna de ander?!!! Make it stop haha

7 likes

Ik kwam laatst een tweeling tegen, getrouwd met een andere tweeling, samenwonend allemaal en hebben zo hun zwangerschappen getimed dat ze hun kinderen ook als tweeling opvoeden. Ja dat was wel wat apart.

Deze tweelingen dus: Login ‱ Instagram

14 likes

Wat een fucking nachtmerrie. Of misschien eerder een horrorfilm.

23 likes

Oh god, zitten ze ook naast elkaar te kakken?

Ik ken ook een tweeling die doelbewust een soort van uit elkaar zijn gehouden toen we klein waren. Dus: ieder in een andere klas (wel zelfde school), ieder op een andere sport etc. Ik weet ook niet zo goed wat ik daarvan vind.

Ik heb met een drieling op school gezeten, 2 zaten bij elkaar in de klas en de ander in de andere klas. Vond er nooit wat van. Zij waren ook niet 1eiig, die schijnen veel closer te zijn.

ik word helemaal naar van hoe al die fotos gespiegeld zijn & wat zou als die kinderen helemaal geen zin hebben om mee te doen aan deze scheme?

6 likes

Ik zat in de klas bij de helft van zo’n tweeling en ze besloten op 1 april van school te wisselen als grapje. Wij als klas de hele dag giechelen omdat niet Ă©Ă©n leraar doorhad dat er ineens een wildvreemde jongen in de klas zat, wat achteraf best wel gek was omdat onze klasgenoot ineens vĂ©Ă©l langer haar had haha

32 likes