Stel je persoonlijke vraag #34

Zijn ook losse kraamhotels waar je onder begeleiding van je verloskundige kunt bevallen.

Zoals deze:

6 likes

Wat een nachtmerrie! Heeft ze er ook veel pijn aan dan?

Same!
@crazyplantlady Die van mijn moeder stond destijds los van het ziekenhuis.

2 likes

Nee, mijn moeder heeft toen idd ook niets te maken gehad met een ziekenhuis verder! Gewoon daar bevallen en daar verder verzorgd etc.

1 like

Voor zover ik weet niet, vooral vervelend dat je zwanger blijft lijken. Maar het lijkt mij zelf ook heel frustrerend.

1 like

Ik vind het nog steeds bizar dat de manier waarop mensenkinderen geboren worden niet inmiddels geëvolueerd is naar iets veel minder pijnlijks/gevaarlijks voor de moeder (klinkt misschien heel dom dit)

22 likes

Ben je naar de Malediven geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ken je iemand die naar de Malediven is geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Mijn moeder heeft dit ook, en aangezien ze verder heel erg smal is valt het extra op. Ze is bij de tweede bevalling (mijn broertje) ook echt 20 kg aangekomen terwijl ze nog geen 3 keer dat gewicht is normaal. Maar ze zegt altijd dat het mijn schuld is terwijl ze bij mij nog geen 10 kg aankwam :cry:

Hoe geef jij de bezorger van eten fooi?

• Altijd cash
  • Altijd digitaal via de app
  • Cash als het kan, anders digitaal via de app
  • Digitaal via de app, tenzij het niet kan dan cash

0 stemmers

Ja het is inderdaad ook heel mooi! Misschien juist omdat het zo ‘oers’ is

https://www.forumfeminarum.nl/t/wjekw-foto-editie-9/27700/3363?u=lula

Mag jouw, in dit geval even, mannelijke partner op een bloedhete dag zonder t-shirt de straat op? Jullie gaan winkelen of even lunchen.

• Ja helemaal priem
  • Nee, waar woon ik
 Tokkie Central?
  • Ik heb hier geen mening over

0 stemmers

2 likes

Maar ik vind ‘mag’ een stomme term, het is meer een kwestie van ‘moet ie lekker doen als hij daar zin in heeft, maar ik ga er niet naast lopen’ :joy:

21 likes

Ja misschien wat onhandig verwoord. Ik bedoelde het zoals jij schrijft.

2 likes

Nee ik ben meer van #JailTheNipple dan van #FreeTheNipple.

3 likes

Nee maar meer omdat ik als vrouw dat niet mag, waarom hij dan wel? Double standards!

10 likes

Van wie niet?

1 like

Voor zover ik weet kun je een boete krijgen als je als vrouw in het openbaar met een ontbloot bovenlichaam rondloopt als iemand dat aanstootgevend vindt. (In de UK)

Sowieso wordt het sociaal gezien afgekeurd terwijl je ontblote bovenlichamen bij mannen vrij vaak ziet en daar niet dezelfde consequenties aan zitten.

1 like

Ik weet eigenlijk niet of je daar hier een boete voor krijgt. Vandaar mijn vraag ook. Ik ga op Google zoeken.

3 likes

Wentelteefjes

• Zoetig
  • Hartig
  • Allebei

0 stemmers

Ik ben opgegroeid met hartige wentelteefjes, kan me ook niet voorstellen hoe het is om dat met fruit en slagroom te eten. Maar volgens mij komt dat juist veel meer voor haha

2 likes

Wat doe je er dan op als je ze hartig eet?

5 likes