Zijn ook losse kraamhotels waar je onder begeleiding van je verloskundige kunt bevallen.
Zoals deze:
Zijn ook losse kraamhotels waar je onder begeleiding van je verloskundige kunt bevallen.
Zoals deze:
Wat een nachtmerrie! Heeft ze er ook veel pijn aan dan?
Nee, mijn moeder heeft toen idd ook niets te maken gehad met een ziekenhuis verder! Gewoon daar bevallen en daar verder verzorgd etc.
Voor zover ik weet niet, vooral vervelend dat je zwanger blijft lijken. Maar het lijkt mij zelf ook heel frustrerend.
Ik vind het nog steeds bizar dat de manier waarop mensenkinderen geboren worden niet inmiddels geëvolueerd is naar iets veel minder pijnlijks/gevaarlijks voor de moeder (klinkt misschien heel dom dit)
Ben je naar de Malediven geweest?
0 stemmers
Ken je iemand die naar de Malediven is geweest?
0 stemmers
Mijn moeder heeft dit ook, en aangezien ze verder heel erg smal is valt het extra op. Ze is bij de tweede bevalling (mijn broertje) ook echt 20 kg aangekomen terwijl ze nog geen 3 keer dat gewicht is normaal. Maar ze zegt altijd dat het mijn schuld is terwijl ze bij mij nog geen 10 kg aankwam
Hoe geef jij de bezorger van eten fooi?
0 stemmers
Ja het is inderdaad ook heel mooi! Misschien juist omdat het zo âoersâ is
https://www.forumfeminarum.nl/t/wjekw-foto-editie-9/27700/3363?u=lula
Mag jouw, in dit geval even, mannelijke partner op een bloedhete dag zonder t-shirt de straat op? Jullie gaan winkelen of even lunchen.
0 stemmers
Maar ik vind âmagâ een stomme term, het is meer een kwestie van âmoet ie lekker doen als hij daar zin in heeft, maar ik ga er niet naast lopenâ
Ja misschien wat onhandig verwoord. Ik bedoelde het zoals jij schrijft.
Nee ik ben meer van #JailTheNipple dan van #FreeTheNipple.
Nee maar meer omdat ik als vrouw dat niet mag, waarom hij dan wel? Double standards!
Van wie niet?
Voor zover ik weet kun je een boete krijgen als je als vrouw in het openbaar met een ontbloot bovenlichaam rondloopt als iemand dat aanstootgevend vindt. (In de UK)
Sowieso wordt het sociaal gezien afgekeurd terwijl je ontblote bovenlichamen bij mannen vrij vaak ziet en daar niet dezelfde consequenties aan zitten.
Ik weet eigenlijk niet of je daar hier een boete voor krijgt. Vandaar mijn vraag ook. Ik ga op Google zoeken.
Wentelteefjes
0 stemmers
Ik ben opgegroeid met hartige wentelteefjes, kan me ook niet voorstellen hoe het is om dat met fruit en slagroom te eten. Maar volgens mij komt dat juist veel meer voor haha
Wat doe je er dan op als je ze hartig eet?