Stel je persoonlijke vraag #34

Mijn beste vriendin is nu op de Malediven en ik ben natuurlijk stikjaloers als ik al die foto’s voor bij zie komen :unamused:

Ik zat op jou te wachten. Ik hou ook wel van dee winnie de pooh look.

4 likes

Ik woon wel in Tokkie Central maar blote lichamen niet voorbij je eigen achtertuin aub :thumbsdown: Ik hoef die shit niet te zien.

3 likes

In de trein…

• Zit ik liever vooruit rijdend
  • Zit ik liever achteruit rijdend

0 stemmers

1 like

Ja ik legde het denk ik verkeerd uit want ik zie nu dat mensen het ook met kaas en pesto eten enzo en dat bedoel ik niet haha, ik eet ze alleen met kaneel door het mengsel heen. Dus niet nadat je ze door dat mengsel hebt gehaald en gebakken nog kaneel erop en ook geen suiker, fruit etc. Zo maakte m’n moeder ze vroeger altijd voor me en ik heb daarom nooit echt gedacht van oh ik maak er iets zoets van, lijkt me echt niet lekker. Terwijl dat juist normaal is (of nouja, het vaakst zo wordt gegeten)

2 likes

Ik ben echt keihard uitgelachen door n vriendin en m’n ex… ik maakte t beslag altijd met zout peper… zij vonden dat zo gek… lekkerder dan met suiker vind ik…

4 likes

Mis alleen een navelpiercing

3 likes

Wordt dat écht gevraagd??? :joy:

Love de fresh prince look

8 likes

(Voor de mensen die geen zin hebben om te googelen)

Yup die is er, je mag niet naakt in het openbaar verschijnen en je kan er een boete van maximaal €380 voor krijgen. Voor vrouwen geldt topless ook als naakt, voor mannen niet. Die mogen dus gewoon zonder shirt buiten rondlopen terwijl vrouwen dan een boete kunnen krijgen.

Thanks patriarchaat🖕🏻

24 likes

Ik maakte ze wel eens met alleen ei en melk (en brood natuurlijk), dan doe je er peper en zout op en eet je ze met ketchup. Of wat je lekker vindt natuurlijk, het wordt ook vaak met brown sauce gegeten.
Eggy bread!

Dan maakte ik er trouwens ook altijd wel met suiker en kaneel voor daarna.

3 likes

Ik was een paar weken in Sri Lanka en zag toen tickets van daar naar de Malediven. Toen zijn we naar een bewoond eiland geweest en hebben bij mensen thuis geslapen. De low-budgetversie dus van wat mensen denken bij een reis naar de Malediven - maar het strand en water was even mooi!

2 likes

Aaah zo. Ik zat aan bacon te denken lijkt me ook wel lekker haah

3 likes

Ik at vroeger bij mijn opa en oma bruine bonen met hardgebakken spekjes en stroop. Was vet lekker.

12 likes

Wij deden dit met kapucijners! Met spekjes en stroop inderdaad, en gekarameliseerde uien en zilveruitjes :heart:

7 likes

Omg dit klinkt zo lekker

4 likes

Ja is echt top, denk dat ik het binnenkort weer eens ga maken. Augurk is er ook nog lekker bij!

4 likes

Ja. Volgens mij at mijn opa er ook altijd Piccalilly bij.

6 likes

Ohja, dat deden mijn ouders ook inderdaad! Ik vond dat als kind niet lekker dus voor mij hoort het er minder bij (ik weet eigenlijk niet of ik het nu wel lust, heb het in m’n volwassen leven nog nooit gekocht)

1 like

Je bent bruidsmeisje van een vriendin en haar bruiloft is zaterdag. Er is een rehearsal op vrijdag waarop de bruiloft wordt doorgesproken en daarna een diner met iedereen. Dit zou vrijdagavond zijn maar is verplaatst naar overdag. Een aantal mensen hebben flexibele werktijden dus die kunnen aanwezig zijn. Jij en andere mensen hebben dat niet en ze vraagt of je je ziek kan melden.

Wat doe jij?

• Ik doe het, 1 dagje ziek melden kan best
  • Ik ga gewoon werken, vertel me de belangrijke details maar
  • Ik vind dit echt belachelijk en heb niet eens zin meer in die bruiloft

0 stemmers

1 like