Stel je persoonlijke vraag #34

Anders: huilen, snacken en wijn

2 likes

Bah ik ruik het al als ik alleen nog maar het woord lees. Echt nasty, zo’n wc verfrisser geur.
Ik vind uberhaupt bloemen niet lekker ruiken? Of ze hebben geen geur of het is niet lekker.

Bloemen vind ik over het algemeen:

• Lekker ruiken
  • Niet lekker ruiken
  • Neutraal/amper geur hebben

0 stemmers

5 likes

Bloemen zelf vind ik lekker ruiken. Maar goedkole geurtjes met bloemeb geur vind ik gooorrr

1 like

Gatver ja, ik zeg ook altijd dat ik op zoek ben naar een FRIS GEURTJE. Dat bloemige trek ik echt niet.

6 likes

Eet jij wel eens arepa’s?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik ben dus op zoek naar zo’n arepa maker apparaat maar volgens mij is dat in europa überhaupt niet te krijgen?

Arewattes?

19 likes

Arepa’s wordt vooral in zuid/latijns amerika gegeten. Je kunt het vullen met echt van alles. En is SUPERLEKKER. Het is zegmaar voor heel veel mensen daar de boterham wat wij hier in NL hebben. Iig, ik ben op zoek naar zo’n apparaat, en er zijn er genoeg maar ze verzenden niet naar europa mehh. Jcjchsjzvidjsnsiaijefosba. En ja in de pan bakken wil ik dus niet meer.

4 likes

JA vraag!!! Haha , ik heb zelf nu een lijntje met iemand die in US woont en het dan opstuurt. Wat geweldig dat je die winkel vlakbij hebt! Zuid amerikaans eten is er veel te weinig in Nederland.

4 likes

Jaa! Ik mis dat echt hier. En als je het hier hebt is het vertattat.

4 likes

Ik krijg gelijk jeuk aan mijn neus als ik bloemen ruik.

3 likes

Aub als je in Groningen bent ga naar haar!

9 likes

Zwelt jullie gezicht ook op als je verkouden bent?

• Ja, heel erg
  • Ja, een beetje
  • Nee

0 stemmers

Ik ben twee jaar niet verkouden geweest en was vergeten hoe m’n gezicht er dan uitziet. Hallo aardappelneus.

1 like

Gebruik jij de niet storen functie op je telefoon?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Echt precies hetzelfde hier op dit moment haha

3 likes

Heb hem bijna standaard aan staan. Is voor mij echt goed geweest, moest uit nieuwsgierigheid altijd kijken als ik een berichtje kreeg en nu kijk ik wanneer het mij uitkomt.

3 likes

Gaat automatisch aan van 21:00 tot 7:00 maar ik zet m vaak rons 18:00 al aan. Lekker rustig zo zonder gezoem. Geluid heb ik sowieso nooit aan staan.

3 likes

Heb jij jodiumtabletten in huis?

• Ja, had ik al
  • Ja, gekocht naar aanleiding van de dreigementen van Poetin
  • Nee, maar wil ze binnenkort wel kopen
  • Nee, ga ze ook niet kopen
  • Nvt

0 stemmers

Yes, beter mee verlegen dan om verlegen.

Voor mijzelf is het waarschijnlijk niet meer nodig (omdat ik 40 word dit jaar), maar ik heb wel een dochter van 3,5, een jongere echtgenoot en aardig wat kids in de familie / straat.

2 likes

Wij kregen ze een aantal jaar geleden in de post van de gemeente/overheid.

7 likes

Ik weet niet of dit een biecht moet zijn, maar ik heb moeten googelen waarvoor het nodig is.

8 likes