Never forget dat mijn schoonmoeder een mandoline (rasp) voor Sint had gevraagd en dat ze toen een mandoline, een instrument kreeg… schoonmoeder kende alleen de rasp en koper van het cadeau alleen het instrument. De verwarring was heel groot, haha
Hahahaha als ik dit zo lees ben ik bij het danoontje blijven steken geloof ik
Heb je ‘s ochtends wel eens zo’n erge haast dat je de deur achterdeur dichttrekt terwijl de keuken nog een rommel is? En daar dan ‘s avonds mee moet dealen
- Ja elke dag
- Ja af en toe
- Nee ik kom liever te laat dan dat ik thuiskom in een rommelige keuken
- Nee ik heb nooit haast
- Nee ik fix het altijd voor ik wegga (en kom ook niet te laat)
0 stemmers
Verkoop je wel eens items op Vinted/Marktplaats voor meer geld dan dat je het gekocht hebt omdat je weet dat het populair is?
- Nee nooit
- Ja, maar wel alleen items die ik sowieso zelf in eerste instantie wilde hebbeb en daarna verkoop (omdat het niet past of tegenvalt)
- Ja en ik koop speciaal populaire items om dit gelijk weer door te verkopen
0 stemmers
De helft van die dingen bevat vrijwel geen pistache en je proeft het bijna niet. Dus ja meer pistache please
Ga niet na elk eetmoment mijn afwas doen hoor, doe ik 's avonds gewoon van de hele dag in één keer.
Heb ook niet in de ochtend een viergangenmenu gekookt en de resten op de muur gesmeerd ofzo.
Ik gooi alles in de vaatwasser want er staat dan ook nog van de avond ervoor en even een doekje over het aanrecht
Sinds ik een keer muizen heb gehad maak ik echt wel goed schoon, zodat er geen eten meer ligt. Alleen soms (vaak) blijft nog speelgoed of pyjama’s ofzo liggen, of de schone vaat in de vaatwasser.
Ja in praktijk is het een of twee ontbijt bordjes en misschien een pannetje van de havermout in de spoelbak met water.
Wat doe jij dan in de ochtend in de keuken? Ik zet koffie en smeer een boterham of eet havermout. De afwas zet ik in de gootsteen met water erin. Alleen als ik tijd heb was ik het meteen af, maar die paar minuten zijn al snel gevuld met iets anders dat noodzakelijker is (een broek aan doen bijvoorbeeld).
Je kan deze vraag beter stellen over het avondeten Dat vind ik wel jammer; als ik uit werk kom en er staat nog afwas van de avond(en) ervoor.
Maar als er alleen ontbijtspul staat, dan heb ik het goed gedaan en ben ik juist heel blij en tevreden met mezelf
Haha oh ik haat het al als ik thuiskom en de vaatwasser zit nog vol met schone vaat en er staat een onbijtbordje, kommetje, glazen, gebruikt bestek enz op het aanrecht met wat kruimels
Zie jij transmannen hetzelfde als cismannen?
- Ja exact hetzelfde
- Een beetje anders
- Heel anders
0 stemmers
En transvrouwen als cisvrouwen?
- Ja exact hetzelfde
- Beetje anders
- Heel anders
0 stemmers
Ik ontbijt nooit
Je weet doorgaans toch niet wat iemand in z’n ondergoed heeft? Tenzij iemand het zelf benoemd?
Wat bedoel je met “zien”?
OMG niet letterlijk zien
Nee dat snap ik maar wat bedoel je wel.
Vul jij m’n poll maar gewoon niet in
Prima haha
Bij transmannen maak ik mij minder zorgen over zijn kijk op vrouwen.