Stel je persoonlijke vraag #53

Ja dit valt mij ook wel op maar het ligt ook heel erg aan de werkomgeving en hoeveel vetrouwen er is in het personeel.

Zelf heb ik in een callcenter gewerkt waar je elke poep en scheet bij moest houden. Er waren collega’s die konden daar prima tegen, deden hun ding maakten zich niet druk om de tijd en je had ook collega’s die er totaal niet tegen konden. In het begin ging het wel maar hoe langer ze er werkten hoe erger de stress werd. Ik heb echt respect voor mensen die zich niet gek laten maken.

Zo trof ik eens een buschauffeur die veel te laat was, super irritant voor de reizigers. Maar hij zei ja al die collega’s die zo hard rijden om binnen de tijd te zijn, maken het op de lange termijn alleen maar lastiger want dan korten ze ons weer een of twee minuten. Nee hoor ik doe wat mag en rij wat moet en als het niet goed is doen ze het zelf maar. ik weet niet of hij er nog werkt maar ik vind het idee goed

28 likes

Inspirerend noem ik het

Als ik dit zo lees heb ik het idee dat het meer met de werkplek dan de werknemers te maken heeft…

2 likes

Met alles is rood altijd de lekkerste smaak (of paars).

25 likes

Bijna wel. Behalve bij:

Dan zwart.

14 likes

Dat is toch donkerpaars? Die is idd top.

10 likes

Grappig, dat heb ik met groen en geel. Love appel en citroen smaak

5 likes

Paars > rood > groen > geel/oranje (even mid deze)

9 likes

Zwart = cola

2 likes

Nee bruin is cola en donkerpaars is kers. Jij post ook helemaal niet die OG staafijsjes. Wat is die blauwe dan? Dit zijn die van 10 cent per stuk uit het onderste schap, onbevroren.

image

34 likes

Geen enkele, ik vond dit niet lekker :frowning:

Hoe kan je dit als kind nou weer niet lekker vinden

11 likes

Echt zin in nu maar heb vandaag al impuls babybells gekocht

2 likes

Haha ja ik hield ook niet van Fristi etc, geen standaard kind :smiley:

2 likes

En dan vooral uit de vriezer

3 likes

Of een verwend kind :yum:

Jeetje :smiley: Ik at het wel gewoon op als het me werd gegeven maar zou het nooit zelf uitkiezen

5 likes

Maar ik moest altijd de oranje eten want die ‘lustte’ mijn zusje niet

Heb jij standaard aardapppelen in huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En rijst?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

De sticks!

Enige plaatje dat ik op Google kan vinden is van een gedelete post van hier :smiling_face_with_three_hearts:

41 likes