ik dacht dat paprika in het engels alleen maar paprikapoeder betekent?
Ja officieel wel maar boeiend ze begrijpen je heus wel
amerikanen sws niet die begrijpen niks
Haha ja ik zeg meestal iets van pepper, sweet pepper of gewoon pĆØprieka.
Ja best knap en treurig dat wij waarschijnlijk meer termen voor paprika in het Engels kennen dan Amerikanen
ik zei 1x PEcan ipv peCAN en toen snapte iemand het niet
love in twee topics tegelijk amerikanen afzeiken <3
Geen van alle dit zijn in mijn hoofd Peas in a pod
Maak je wel eens opmerkingen over dat regelmatig sporten of een sportwedstrijd ongezond of gevaarlijk is?
Mijn theorie is dat mensen die graag meer zouden willen sporten maar geen discipline hebben dan maar regelmatig sporten bestempelen als ongezond. Ik blijf me verbazen over dat mensen zeggen dat elke dag een uur bewegen ongezond of abnormaal is maar je niemand hoort over dat de gemiddelde mensen 20 uur zit of ligt.
- Ja want dat denk ik ook echt dat het ongezond is
- Ja want ik zou meer willen sporten
- Nee dat doe ik niet
0 stemmers
āJa maar dat hardlopen van jou is niet gezond hooorrrrr. Zo slecht voor je knieĆ«n!!!ā
Mensen sporten niet per se voor hun gezondheid?
Nou niet als mensen elke dag 3 kwartier sporten bijv of 3x per week een halve marathon hardlopen. Maar ik vind topsport niet perse altijd gezond.
Mijn theorie is dat als mensen dat vaker tegen je zeggen dat je te veel praat over sport en dat waarschijnlijk irritant vinden
Ik beloof niet te judgen
Geloof jij (deep down) dat
āNothing tastes as good as skinny feelsā ?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En nu anoniem
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja en bovendien kan dit niet alleen gevolgen hebben voor de crimineel/dief/rechtsgang zelf, maar ook voor familieleden. Bijv kinderen die op het gedrag van hun ouders worden aangekeken.
haha ik ben noch getraumatiseerd noch op zoek naar mensen om over sport mee te praten, ik werd geĆÆnspireerd door een (zoveelste) opmerking op dit forum
Ik zeg dit alleen tegen mijn vriend, omdat hij soms zo irritant blij komt doen met dat gesport
Ja ik moet mezelf soms wel inhouden. Als ik dan lees over hoe mensen moeilijk doen over eiwitpoeders meenemen op vakantie, terwijl ik denk, meit je bent op vakantie, laat dat lekker thuis. Maar ja wie weet mis ik wel essentiƫle achtergrondinformatie.
Ik zou ook best meer kunnen sporten overigens.
Dit 100%
heb meerdere voorbeelden in mān directe omgeving waar extreem vaak sporten of intensief sporten de voornaamste uiting van een onderliggende gezondheidsstoornis/eetstoornis is
heb wel het idee dat dit een vrij onderbelicht probleem is want āsporten is altijd gezondā
Jullie maken allemaal verkeerde argumenten