Huishoudrobot
Heb jij eten wat je alleen in het weekend eet/drinkt?
- Croissantjes als ontbijt
- Vers geperst sap bij ontbijt
- Recepten die meer tijd kosten
- Alcohol
- Vlees / vis (doordeweeks vega)
- Ja, dit:
0 stemmers
Nee
Niet uit principe ofzo, maar wentelteefjes maak ik eigenlijk alleen in het weekend als ontbijt.
Franse kaasjes
Hahaha idd Ik vind spelende kinderen en andere geluiden echt niet erg. Onze achterburen hebben een kinderverjaardag en dat is helemaal prima maar die hoge druk reinigers… heel de tijd aan/af, ff stoppen en dan lijkt het of iedereen het overal aan het doen is
Zou jij in een sekte terecht kunnen komen?
- Ja zou wel kunnen
- Nee lijkt me niet
0 stemmers
Volgens mij kan iedereen dit overkomen omdat het vaak zo subtiel gaat.
Ik vind het vrij arrogant om te denken dat dat jou niet zou gebeuren
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een verhaal over iemand in een sekte gehoord waarvan ik vond dat het subtiel ging.
@Hippe_kikker denk dat ik helemaal niet gevoelig ben voor de basiskenmerken waarom mensen erbij uitkomen: die zoektocht naar zingeving/een diepere laag/spirituele of religieuze groei, heel graag bij een groter geheel willen worden. Wellicht als heel mijn leven uit elkaar valt, maar dan moet er heel veel gebeuren.
Ik ben veel te eigengereid om ja en amen te knikken op wat dan ook, plus dat ik er niet aan moet denken om altijd maar tussen de mensen te zitten dus nee dat gaat mij niet gebeuren
100% dat jij de sekteleider zou zijn.
Hoezo dat nou weer?
Ik snap deze opmerking wel, maar toch denk ik dat de meeste forummers hier veel weten van sektes, omdat er veel aandacht voor is in de media, we hebben er allemaal over gehoord, documentaires over gezien etc. Dat maakt al zo’n verschil in de mate van kwetsbaarheid/goedgelovigheid volgens mij.
Nee ik zou vast wel op andere zwakke plekken gescamd kunnen worden maar een sekte is het niet voor mij denk ik. Ik vind het helemaal niet fijn om in groepen te zitten en heb ook totaal geen neiging tot spirituele zoektochten ofzo. Ik zou dan in die categorie eerder een op een helemaal gek gemaakt kunnen worden door een manipulatieve Mastermind en dan diens partner in crime worden. Dus als iemand nog iemand zoekt om mensen in kelders op te sluiten hmu
Denk trouwens ook dat ik er niet snel in zou belanden omdat men snel zou doorhebben dat ik een risico vorm. Ben helemaal niet goed met geheimen, heb mezelf echt moeten afleren om overal altijd vraagtekens te hebben bij waarom dingen eigenlijk gaan zoals ze gaan.
Heb nog nachtmerries van hoe mensen hier met @Zemraluani als grote leider gingen voor D66’s Nieuw Leiderschap.
- Ja
- Nee
- Wel gehad, gebruikte het niet
- Nee, wil wel. Want:
0 stemmers
Waar gebruiken jullie je iPad voor? Welke apps zijn fijn/handig/leuk?
Heb net een nieuwe (oude overgenomen van familie dus geen mega snelle nieuwe pro helaas) en wil graag inspi voor de opzet.
Ik heb eigenlijk alleen spelletjes en alle streamingdiensten erop