Stel je persoonlijke vraag #54

Schik jij hier van?

• Waarvan zou ik moeten schrikken?
  • Nee ik snap wat je bedoelt maar ik vind het normaal
  • Ja dit is schockerend

0 stemmers

7 likes

@Sambal het lijkt alsof haar lichaam van knex is

5 likes

Die benen ook

3 likes

Het is aangenomen door een begeleider en niet iedereen kan er aan werken, want niet iedereen kan met stof overweg. Op dit moment werken er 3 mensen aan die (als ik het goed heb) 300 frutsels moeten knutselen.

Ja sorry, ik ben bang dat als ik zeg wat ze maken dat er dan opeens een forummer gaat huilen, omdat zij toevallig net diegene is die dat heeft aangevraagd :joy:

3 likes

:rage:
Dus het wordt gemaakt terwijl de begeleider betaald wordt (want onder werktijd), terwijl jullie zonder loon (en eigenlijk betalen jullie er ook indirect voor, want dagbesteding) die dingen maken.

Hopelijk krijgen jullie wel een ijsje als beloning :roll_eyes:

4 likes

Nou, nou… als je in opdracht van de dagbesteding werkt krijg je volgens mij 1,30 per uur :joy:

Is het omdat ze dun is? Kan zij misschien ook niet zoveel aan doen zou ik zeggen

1 like

Ik geloof niet in de ā€˜mijn hobby is mijn werk’

6 likes

Betwijfel het. Je ziet wel het verschil tussen iemand die van nature dun is en iemand die niet zoveel eet

3 likes

waarom niet?

3 likes

Omdat het gewoon werkt blijft waarvoor je betaald krijgt want anders zou je het niet doen

Maar vind ā€˜t vooral cringe als iemand in loondienst dat zegt

2 likes

oh ja ik dacht juist aan mensen die eerst een hobby hadden en dat daarna pas hun werk hebben gemaakt. maar ik zou gelijk al m’n plezier verliezen als ik iets voor anderen + voor geld + verplicht moet doen

3 likes

Ja precies het gaat hier over van je hobby je werk maken niet ik heb geen hobbies dus zeg maar dat m’n werk m’n hobby is.

4 likes

Ik hoop vooral dat ze hulp zoekt. Veel anorexiapatiĆ«nten krijgen extra donshaar om zichzelf maar warm te houden. Op andere foto’s van haar zie je dat ook echt terugšŸ˜• lijkt me kleine kans dat dat van natuurlijke dunheid komt.

3 likes

Ik ben vormgever in loondienst en dat is toch ook echt als hobby (en daarna opleiding) begonnen. In m’n vrije tijd ben ik er ook mee bezig voor de hobby/fun.

2 likes

Wie is dit?

Ik vind hoe haar vel bij haar armen en elleboog zit echt eng. Alsof de botten er doorheen gaan steken.

2 likes

Vrouw van Matthijs de Ligt/dochter van Keje Molenaar

2 likes

Ja dat is dan toch gewoon een leuke baan, niet meer dan dat

2 likes

Tenzij ze een heftige ziekte heeft, is dit bewust want ze was als tiener niet zo mager als dit. Ze is helemaal in de alternatieve levensvisie met Doutzen en die zus van Lieke van Lexmond en ze is volgens zichzelf nog nooit zo gelukkig geweest maar ondertussen heeft ze een behaard gezicht van het ondergewicht en steken al haar botten extreem uit.

Kijk maar op haar insta Annekee de Ligt heet ze, een voetbalvrouw.

5 likes

Wow ik had haar helemaal niet herkend zo

2 likes