Ik dacht in eerste instantie dat het ging om Meike Vers, een influencer die ik niet kende.
Oh dat weet ik eigenlijk niet. Vond alleen hun zillion tiktoks over wat een happy couple ze zijn met die cringy dansjes erbij zo suf. En ze deden ook echt alsof zij het eerste lesbische koppel zijn?! Ze melkten het zo enorm uit.
Ja joh, vreselijk. En dan van die filmpjes dat de ene is doorgelekt in t openbaar en de ander allemaal ketchup op haar eigen broek smeert om te doen alsof zij ook is doorgelekt en de ander zich niet hoeft te schamen? Vreselijke aandachttrekkers
Ik vind ze echt verre van cute.
Altijd als ik ze hoor zoemen in de avond krijg ik flashbacks naar een paar jaar geleden toen ik onwetend in een parkje pizza aan het eten was en ze massaal in mijn haar kwamen vliegen en daar vast bleven zitten want krullen die ik alleen uitkam voor het wassen.
Ik had vroeger deze verzameldrang, kamer vol met knuffels van Diddl
Had je vroeger ook een of meerdere Diddl knuffels bij de Expo gekocht?
- Ja eentje
- Ja meerdere
- Nee
- Nog nooit van gehoord
0 stemmers
Ja en ik verzamelde ook dat kladpapier… die gingen we dan ruilen op school? En sommige velletjes hadden een geur volgens mij? Haha
Als mijn buren weggaan gaat de buurman vaak alvast in de auto zitten wachten en dan stapt de buurvrouw 10/15 min later in
- Dit doen mijn partner en ik ook
- Dit doen mijn partner en ik niet
- Nvt (geen partner, geen auto, woon niet samen)
0 stemmers
Niets zo vervelend als iemand die zenuwachtig op je staat te wachten “ben je nou al klaar? Wat doe je allemaal?”, dus ik stuur mijn gezelschap ook altijd alvast naar de auto
Soms stuur ik hem alvast de auto in. Maar dat is vooral in de winter uit eigen belang, want dan stap ik een lekkere warme auto in. Of de hond word onrustig van mijn heen en weer geloop en dan moeten ze alvast samen in de auto zitten. Maar op eigen beweging wacht hij altijd tot ik klaar ben.
Ik heb jarenlang als bijbaantje gewerkt in de ‘bar’ van een verzorgingstehuis. Ik denk dat ik wel honderden advocaatjes met slagroom heb geserveerd.
Moederdag was altijd echt een topdag, dan gingen er -ongelogen - liters advocaat en bussen slagroom op een dag erdoorheen.
Ga je wel eens na 23 uur naar bed?
- Elke dag
- Meerdere keren per week
- Een enkele keer in de week
- Paar keer per maand
- Een enkele keer per maand
- Een paar keer per jaar
- Nooit
0 stemmers
Sta je wel eens voor 6 uur op?
- Elke dag
- Meerdere keren per week
- Een enkele keer in de week
- Paar keer per maand
- Een enkele keer per maand
- Een paar keer per jaar
- Nooit
0 stemmers
Pas jij je bezigheden op zondag aan aan de ‘zondagsrust’?
- Ja
- Nee
0 stemmers
In ons vorige huis kwam er op maandag iemand zeggen dat ze had gemerkt dat ik de dag ervoor boodschappen had gedaan en ze voelde ernstig de behoefte om me erop te wijzen dat mijn planning anders moest
Heb jij magneten op je koelkast?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bij ja, gebruik je ze ook?
- Zeker
- Nee ze zijn voor de sier
0 stemmers
Gebruiken waarvoor? Die dingen zijn toch alleen voor de sier?
Heb helaas een ingebouwde koelkast (dus niet magnetisch) anders zou ik er zeker dingen aan hangen
Ja maar niet de “religieuze” variant, ik zou niet zo snel dingen doen die herrie maken op zondag. Gevoelsmatig vind ik het wel een andere soort dag dan zaterdag dus. Maar op zondag doe ik wel gewoon boodschappen, ga uit eten etc.
Bizar. Ik ben eens aangesproken op het wassen van m’n auto op zondag.
Een brief van de gemeente, een leuk berichtje van mijn kind, een bonnetje dat nog even bewaard moet worden
Bijvoorbeeld
Mijn god, ik had de deur van de winkel open staan en een vent op het terras hiernaast zit sigaren te roken. Werd helemaal misselijk van die rook binnen en heb de deur dicht moeten doen.
Verbieden in NL?
- Ja, liever gisteren dan vandaag
- Ik weet het niet
- Nee, je moet buiten kunnen roken
0 stemmers