Mijn moeder maakte vaak warme melk voor me als ik ongesteld was of me niet lekker voelde. Met een beetje suiker erin, die geur <3
Wat heb je zelf gestemd dan? Ik zie je stem niet.
Ooooh Brinta word ik echt misselijk van alleen de gedachte al maar dat komt weer door die warme melk brrrr
Ik hou van die halve liter bekers uit de supermarkt met havermoutpap of griesmeelpap, lepel erin en gaannnn
Hoe drink jij je koffie?
- Zwart
- Met melk
- Met suiker
- Met siroop
- IJskoffie
- Ik drink dat niet
0 stemmers
Heb jij wel eens 112 (of een alarmnummer in een ander land) gebeld?
- Ja, voor mezelf
- Ja, voor een ander
- Ja, als grap (als kind)
- Ja, als grap (als volwassene (waarom??))
- Nee, nooit nodig geweest
- Nee, wel nodig, maar iemand anders deed het
- Ja, per ongeluk
- Anders
0 stemmers
Ja appartement tegenover ons stond in de fik.
Dat lijkt me echt eng om zo dichtbij te zien.
Op alle manieren, maar dagelijks zwart
Ja was een rieten dak dus ging ook erg snel.
Als ik de politie moet hebben, bel ik meestal dat geen spoed wel politie nummer en werd tot nu toe steeds doorverbonden met 112 omdat het toch wel spoed was.
En ik heb ik meerdere situaties andere de opdracht gegeven 112 te bellen.
Ja dit heb ik ook meegemaakt. Ik dacht dat het geen spoed was, maar ik had nog geen 3 woorden gezegd en werd direct doorverbonden met 112.
Voor een ander èn per ongeluk. Met een bepaalde knop 3 x indrukken gaat mijn android voorstellen om 112 te bellen, vreselijk irritant.
Ik vind mensen die koffie met melk en suiker drinken ook wat kinderachtig.
Sorry.
Een vrachtwagenchauffeur zag de burgemeester al rijdend masturberen. Burgemeester in kwestie zei van niet maar dat hij een medische noodzaak had (hevige buikpijn) een huidskleurig shirt droeg en de buikpijn probeerde weg te masseren. Vorig jaar maart zag een andere autogebruiker dit ook en kreeg hij een boete waartegen hij in verzet ging om dezelfde reden. In 2023 werd hij met open broek betrapt door een agent en gaf toen ook aan een verklaarbare medische reden te hebben (buikpijn masseren).
Wat vinden wij:
- Vervelend dat hij zo een buikpijn heeft!
- Schuiling, jij ouwe rukkert, het is voorbij
0 stemmers
Hij had me in twijfel tot het moment dat hij dacht dat hij bloed ophoestte. Verder zonde van de tijd dat we hiermee bezig zijn.
Meerdere keren moeten bellen toen ik in de horeca werkte.
Laatst was voor een vrouw, die duidelijk dronken, de wagen instapte en wegreed met open portiers. Het was een oudere vrouw en ze was in de war. Ben via de passagiersdeur naar binnen gekropen en heb de handrem erop gezet.
Dan maar politie gebeld en haar auto aan de kant geparkeerd.
Wow wat goed gehandeld!
Vraag dan even een bevriende dokter naar een geloofwaardig verhaal
ik al een paar keer zelfs. Dit geeft een leuk beeld van wonen in Amsterdam:
1x omdat er een super boze gast zijn vriendin aan haar haren over het metroperron sleepte (TW voor partnergeweld)
1x omdat er een vrouw met een Stanleymes liep te zwaaien en steken naar voorbijgangers bij het Oosterpark (=notoire drugsverslaafdenhangplek)
1x omdat er een man openlijk aan het rukken was in het Rembrandtpark terwijl hij mij recht aanstaarde. Heb toen 0900-8844 gebeld maar die meneer zei dat je daarvoor ook 112 mag bellen. Vond dat echt eng en goor
1x 's avonds laat toen er een man van zijn e-bike was gesodemieterd. Ik heb hem niet zien vallen, maar ik kwam aanfietsen en zag dat hij bewusteloos op het fietspad lag in een gigantische plas bloed. Toen ben ik er een tijdje bij gebleven, hij was weer aanspreekbaar toen hij de ambulance in ging. Hij had duidelijk teveel gedronken. Het was volgens mij Kerstavond dus hij zal wel geen leuke feestdagen hebben gehad maar volgens mij was hij wel oké TW bloed