Stel je persoonlijke vraag #6

Ja, ik had die forumhype die later uit de schappen verdween. Die was echt goed.

1 like

ik heb dezelfde gebruikt toen, was eentje van Dove, heb nog een tube van vorig jaar liggen. Ik dacht dat hij met een nieuwe verpakking wel terug in de rekken lag?

2 likes

Vroeger wel ja, maar nu nooit meer omdat ik de geur niet kan handelen en het toch nooit echt een mooi resultaat gaf. Ik omarm voortaan mijn bleekscheetheid.

1 like

Nee, maar ik wil het wel proberen, maar ik ben echt bang dat ik het niet mooi ga vinden.

1 like

Ik heb het weleens gedaan (bodylotion dus, ik ben echt te wit voor het echte werk, en alleen op mijn benen) en wil het deze zomer een beetje consequent doen. Ook omdat ik heb besloten dat ik mijn huid wat beter wil verzorgen met scrubben en bodylotion, want dat doe ik nu nooit en eigenlijk is een verzorgde huid heel mooi.

1 like

Ik doe alleen mijn gezicht met tan luxe en nu zie ik er 365 dagen per jaar uit alsof ik net van een Balinese yoga retraite kom :+1::+1::+1::+1::+1::+1:

10 likes

Ik gebruik altijd Bondi Sands en smeer het dan uit met zo’n speciale handschoen.

Nav discussie met een vriendin, vinden jullie 30.000 bruto per jaar verdienen als HBO-starter met al wel wat ervaring veel? Zij wel, maar ik niet, best ‘normaal’ als ik om me heen kijk, maar misschien is het niet realistisch? Edit: ik rekende wel incl. vakantietoeslag en 13e maand (die heb ik altijd gehad)

  • Ja, ‘veel’
  • Nee, ‘normaal’

0 stemmers

Hmm nou zeker als je vakantiegeld en 13e maand daar bij in rekent kom je op zo’n €2200 bruto per maand uit. Vind ik best een normaal startsalaris, ja. Uiteindelijk is de groei die je kan maken veel belangrijker. In het onderwijs krijgt een starter meer dan deze €2200, maar de groei gaat veel langzamer en stopt ook veel sneller dan bijvoorbeeld in de zakelijke branche of accountancy.

2 likes

Ja, mij leek 2200 bruto ook best redelijk, vooral gezien wat ik nu parttime verdien voor ongeschoold werk. Dan is 2200 bruto fulltime wel een beetje wat ik in gedachten heb. Maar ik zat een beetje te berekenen wat je dan ongeveer als hypotheek zou kunnen nemen (want willen snel kopen als we klaar zijn door bepaalde omstandigheden), maar zij vond 30 k dus veel, dus daarom vroeg ik me af of ik daar nou zo’n vertekend beeld van heb.

1 like

Volgens mij had ik gelezen dat deze er al af waren oid ivm werkzaamheden

De forumhype was van Kruidvat merk! Heb er toen nog een poll over aangemaakt op het oude forum, maar heb het zelf nooit gekocht.

Heb wel eens met Dove gesmeerd jaren terug, en ik heb een soort gezichtzelfbruining van the body shop dat er af gaat met wassen, maar ik ben bang voor een oranje tint dus dat was eenmalig.

3 likes

Zijn dat geen mormonen? Die hebben van die naamplaatjes op

Ik vind 30.000 bruto een goed salaris voor een hbo starter! In mijn omgeving weet ik salarissen van 1800 tot 2400 voor hbo starters. Nu is dit in mijn omgeving wel exclusief vakantiegeld en volgens mij krijgen mijn vrienden geen 13e maand, maar dat weet ik niet zeker.

Wat vind je het precies over een persoon zeggen wat diegene gelooft? Ik vind dat namelijk juist een beetje een losstaande dimensie dus ik ben wel benieuwd wat je precies bedoelt!

Waar mag ik m’n geld aan uitgeven?
Wat ik al heb: oud spijkerjasje (niet zo mooi meer), nepleren jasjes (staan me niet zo mooi, kunnen misschien verkocht worden), 1 sportoutfit (beetje weinig…), qua gympen 1 paar vans en verder oud RGK-spul.

  • Spijkerjasje
  • Echte leren jas
  • Zomerspul (shirts, rokken)
  • (Chunky) sneakers
  • Sportkleding

0 stemmers

Goh ja ligt eraan wat jij prioriteit geeft, wat je echt nodig hebt en hoeveel geld je hebt.
Als je zomerkleding nodig hebt, dan heb je niet zoveel aan 2 jasjes (een spijker en een leren). Maar een mooi/goed spijkerjasje en een leren jas is wel een investering, maarja vooral de lederen is duurder dan wat shirtjes.

1 like

Anonieme polls!

Waar heb jij beharing? Donshaartjes tellen niet, enkele donkere haren wel.

  • Tenen
  • Wreef
  • Onderbenen
  • Bovenbenen
  • Schaamstreek
  • Billen
  • Onderbuik
  • Borsten
  • Rug
  • Decolleté
  • Schouders
  • Oksels
  • Bovenarmen
  • Onderarmen
  • Handen
  • Nek
  • Kin
  • Bovenlip
  • Kaaklijn
  • Wangen

0 stemmers

Als je vier of minder opties hebt aangevinkt: welke ontharingsmethodes gebruik je regelmatig?

  • Epileren (wax, hars, draad, pincet, etc.)
  • Afknippen (scheermes, schaartje, trimmer, ontharingscrème, etc.)
  • Permanent verwijderen (IPL, laser, etc.)
  • Ik heb per ongeluk gestemd!

0 stemmers

Als je vijf of meer opties hebt aangevinkt: welke ontharingsmethodes gebruik je regelmatig?

  • Epileren (wax, hars, draad, pincet, etc.)
  • Afknippen (scheermes, schaartje, trimmer, ontharingscrème, etc.)
  • Permanent verwijderen (IPL, laser, etc.)
  • Ik heb per ongeluk gestemd!

0 stemmers

Nou, ik heb wel werkervaring die relevant is in mijn werkveld + ben al wat ouder. Met een bijbaan (wel op HBO-niveau) verdiende ik 14 euro per uur, dus dat komt bruto al uit op zo’n beetje 2200. Ik schrik dan best wel als ik lees dat er mensen zijn die 1800 euro verdienen. Er is best wat werk in mijn werkveld, dus ik hoop eigenlijk wel dat ik de luxe heb om dat af te slaan. Ik weet dat je ook werkervaring op doet, maar ik zou er niet blij van worden dat ik qua uurloon er niet eens wat op vooruit ga in vergelijking met mijn huidige bijbaan. Dus ik rekende eerlijk gezegd ook wel op een inkomen van rond de 30.000 per jaar na mijn studie.

Alles hierboven, maar ook echt dit dit dit dit dit.

Ik heb mezelf zo hard genaaid door niet echt te durven onderhandelen.

2 likes