Stel je persoonlijke vraag #6

Een vriendin van mij loopt nu de PCT, heel fascinerend om te volgen en leuk voor haar maar hell to the fuck no.

4 likes

Dubbelgevouwen bierdopje vind ik het meer.

1 like

Ze heeft een verborgen YouTube kanaal voor vrienden en familie en een gesloten Facebook waar ze alles op deelt, dus helaas niet zomaar nee.
Ze is vorige week begonnen.

1 like

Ik vind 3 echt zo ontzettend mooi! Weet je toevallig waarvan die is?

1650 bruto??? Dat is heel weinig toch.

@Booklover Ik ga met mijn moeder Pieterpad lopen, dat had ze nog als soort bucketlist item. Waarschijnlijk dit jaar, maar wel met flink wat tussenstops (elk weekend een stuk oid).
Binnenkort vertrek ik naar het verenigd koninkrijk voor een lange afstandswandeling daar!

Ze lijken me allemaal wel heel leuk, maar ja…qua tijd dat het je allemaal kost. Hoop dat het snel beter gaat met je knie!

2 likes

Ik heb echt 10 keer moeten kijken om de jurken van elkaar te onderscheiden. Ik heb 4 gekozen omdat dat in mijn gedachten op de jurk leek die ik for the funz heb gepast toen een vriendin haar jurk uitzocht, maar ik heb mijn foto teruggekocht en eigenlijk lijkt hij er helemaal niet op, zo erg! Heb ook allemaal foto’s van mijn vriendin in 10 verschillende trouwjurk en ik vind ze allemaal hetzelfde, op dé jurk na.

Nouja bruto dus wat houd je er van over, 1200-1300 euro? Dat is ruim onder minimumloon dus niet heel gek dat ik dit zeg toch.

1 like

Eigenlijk wilde ik Kwf of kika stemmen maar die staan er niet tussen. Mijn moeder heeft een nier gedoneerd aan mijn vader dus ze zijn nu beiden een soort van nierpatiënt

4 likes

Dat bruto bedrag is toch net iets meer dan minimumloon?

1 like

Het minimumloon is in 2019 €1.615 per maand, dus dit mag gewoon betaald worden. En als @Matilda er destijds tevreden mee was is het toch prima. Ik kan me voorstellen dat ze het vervelend vindt dat ze het salaris door zulk soort reacties niet wilde posten, ze het na een vraag toch deed om vervolgens toch zulke reacties te krijgen.

13 likes

Het doel waar ik daadwerkelijk voor doneer staat er niet tussen maar waar ik op gestemd heb (free a girl) vind ik goede dingen doen. Ken ook iemand die ervoor werkt dus daardoor ben ik wel iets meer op de hoogte dan over veel andere doelen. Ik doneer zelf aan de Dierenbescherming, omdat de dierenambulances zonder donaties niet kunnen blijven rijden. Heb zelf meerdere malen de dierenambulance gebeld en dat werd altijd heel goed afgehandeld, dus wil dat wel in stand houden.

3 likes

‘zulke reacties’ chill out. Ik vraag gewoon wat.

@matilda Thanks voor de uitleg!

ik dacht aan koffiebonen

2 likes

Nouja ik geef enkel uitleg, ik vind jouw “1650 ???” juist niet zo vriendelijk overkomen. Dus dat chill vind ik een beetje overdreven. Maar goed, meningen verschillen natuurlijk!

9 likes

Ik doneer maandelijks aan Amnesty en Save the Children, maar die laatste wil ik eigenlijk al een hele tijd opzeggen (die krijgen al 13 jaar geld van me en ik vind het wel weer goed zo, tijd voor wat anders). Ik denk dat ik ga switchen naar een lokaal project.

Stichting Wensambulance, daar doneer ik aan.

Oh wow! Wat “mooi”. Als je een nier doneert heeft dat best veel gevolgen voor je eigen gezondheid toch?
En Amnesty is al vanaf kinds af aan mijn favoriete doel, die heb ik automatisch gekozen.

1 like

Heb jij wel eens je moeders trouwjurk aangetrokken?

  • Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.