Stel je persoonlijke vraag #6

Bij mij valt het automatisch in een rommelige scheiding, maar dat vind ik prima want ik heb krullen en dan vind ik het gewoon oké staan.

Mijn haar wil altijd in een middenscheiding dus ik maak hem altijd een beetje opzij maar dat werkt alleen goed als ik het gewassen heb. Die middenscheiding van mezelf is overigens wel recht.

Niet helemaal kaarsrecht hoor, maar op zich wel een rechte lijn. Ik kan me wel voorstellen dat het met krullen anders is. Soms kam ik m’n haar juist over mijn scheiding heen na het douchen omdat m’n haar anders zelfs bij een staart in een scheiding valt en dat vind ik minder leuk bij mezelf

Ik heb vrij weinig verstand van laminaat leggen maar heb vorig jaar wel “geholpen” (voornamelijk door te kijken). En volgens mij kan het wel, omdat sommige stukken dan net te kort of niet goed passen enzo. Dus dat je denkt dat je idd lekker ruim in je pakken laminaat zit maar dat je uiteindelijk net genoeg had. (Ik dacht ooh we hebben vet veel over maar uiteindelijk ook maar 1 dicht pak).
Als je wil kan ik wel even meer uitleg vragen hoe en wat het precies zit want ik weet het niet meer hoe het nou precies zat behalve bovenstaande

Ik heb mijn vloer wel zelf gelegd en je hebt inderdaad verrassend veel extra nodig voor hoekjes en muren die net een beetje scheef lopen. Valt vies tegen. Ik zou er zeker niet vanuit gaan dat die man twee random pakken laminaat heeft gestolen (wat moet je daar ook mee?) en het gewoon laten zitten nu. Hij kan wel uitgebreid gaan uitleggen waarom er extra stukjes nodig zijn op bepaalde plekken maar als je het nooit zelf hebt gedaan en het niet zelf kunt zien ga je dat niet ineens wel snappen, denk ik, en dan blijf je zelf met een raar gevoel zitten.

“Ik ben nieuw hier maar weten jullie waarom Cynthia en Mascha ruzie hebben?”

Geïnspireerd door de podcast van Boncolor
Zou jij het erg (onaantrekkelijk) vinden als je partner make up zou dragen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En dan nog wat specifieker zou je het erg (onaantrekkelijk) vinden als jouw partner nagellak zou dragen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Het ligt er aan wat voor makeup? Als hij voor rode lipstick zou gaan dan zou ik wel ff denken van huh, wat doe jij nou, maar een beetje concealer of wenkbrauwgel zou ik dan weer niet gek vinden. :woman_shrugging:t4:

Ligt er een beetje aan wat voor make-up… concealer oid zou ik niet per se onaantrekkelijk vinden, maar eyeliner bijvoorbeeld weer wel

Wow mijn vriend zou echt beautiful zijn als hij mascara of eyeliner op zou hebben.

Ik heb een keer zo lang gezeurd en toen mocht ik één wenkbrauw makeuppen bij mijn vriend. Met als voorwaarde dat ik geen foto mocht maken. Het was echt fantastisch om te doen maar het zag er wel heel gek uit hahaha

Heb jij een abonnement op de sportschool?

• Ja
  • Nee
  • Nee, ik zelf niet, maar ik gebruik iemand anders’ lidmaatschap

0 stemmers

Als je en abonnement hebt, hoe vaak ga je dan gemiddeld

• Iedere dag
  • 4-6 keer per week
  • 2-3 keer per week
  • 1 keer per week
  • 1 keer per 2 weken
  • 1 keer per maand
  • Minder vaak dan 1 keer per maand

0 stemmers

Ligt echt aan het weer. Als het prettig weer is sport ik buiten, maar in de winter en hartje zomer ben ik dan elke dag in de sportschool te vinden

Nog een sportschoolpoll:

Als jij hebt getraind in de sportschool, hoe lang heb je dan spierpijn in de spieren die je getraind hebt?

• Helemaal geen spierpijn
  • Minder dan een dag
  • Ongeveer 1 dag
  • Ongeveer 2 dagen
  • Ongeveer 3 dagen
  • Meer dan 3 dagen

0 stemmers

Ik heb niet altijd spierpijn in alle spieren die ik heb getraind! Maar als ik spierpijn heb is het meestal een dag of twee.

Een VVV kadokaart krijgen vind ik

• Leuk! Ik weet wel waar ik ze kan inleveren
  • Mwah, ik kan leukere kado’s verzinnen
  • Helemaal kut! Ik kom er nooit van af!

0 stemmers

Heb je naar aanleiding van de poll hierboven opgezocht waar je VVV bonnen kan inleveren?

• Ja
  • Nee, wist ik al
  • Nee, hallo moeite?

0 stemmers

Ik gebruik ze altijd bij thuisbezorgd.nl, dat vind ik wel echt chill omdat ik eten bestellen belachelijk duur vind

even kijken of ik de enige ben die dit doet.
knijp jij ook je schaamlippen dicht met je hand als je je haar uitspoelt of douchegel van je lichaam afspoelt onder de douche zodat er geen zeep tussenkomt?

• ja
  • nee
  • wtf???
  • hey wel slim idee, ga ik voortaan doen

0 stemmers

Ik denk dat dit de eerste keer in de geschiedenis van de mensheid is dat je de enige bent die.