Stel je persoonlijke vraag #6

haha dat voelt wel speciaal :sunglasses:

maar hoe doen jullie dat dan? want zo loopt al die zeep toch in je flamoes? dat is niet gezond

Ik heb ja gestemd maar ik heb een onefit abonnement. Daarmee ga ik vooral naar crossfit, yoga en zwemmen.

Haha geen idee, bij mij loopt dat gewoon niet naar daar?

Daar kan ik me nou echt niet druk om maken :joy: als ik m’n haar uitspoel houd ik m’n hoofd helemaal achterover gekanteld dus dat raak m’n lichaam niet eens en met douchegel stroomt er amper iets langs haha

Ik lig niet met mijn benen wijd ondersteboven in de douche. En in bad zit ik ook wel eens met sop. Nergens last van in ieder geval.

conclusie: ik heb een heel zeldzaam zeepsopaantrekkend geslachtsorgaan

:rofl::rofl::joy:

Ik laat er juist expres zeep/water langs stromen. Stop het er niet in, maar langs lijkt me geen probleem. Heb zwetende liezen :stuck_out_tongue: @coccinelle

nee.
toen ik nog naar de zonnebank ging legde ik wel een sok over mijn poen heen, ik wilde geen tanned vulva.
ik ben dit gaan doen, omdat mijn toenmalige vriend mij vertelde dat hij altijd zijn sok om zijn piemel deed onder de zonnebank, vond het een goed idee.
ik spreek hem nog wel en hij gaat nog steeds onder de zonnebank, elke keer als hij het over zonnebanken heeft zie ik hem direct voor me met een sok om zijn leuter, een beetje te zitten te helicopteren onder dat blauwe uv licht.

Heb een vriendin dus vind het zeker niet erg :see_no_evil: maar ik vind dat makeup en nagellak niet perse voor vrouwen moet zijn maar beide geslachten.

Ik zou de reacties wel eens willen lezen hier als een soortgelijke poll over bijv. kort haar bij vrouwen op een mannenforum zou verschijnen… :roll_eyes: :unamused:

Ik ga al 3 jaar niet meer actief heen (voorheen 2-3 keer per week). Een enkele keer eens, maar ik wil het wel echt weer oppakken. Ik wil er niet aan denken hoeveel geld ik verspild heb aan dat abonnement, gezien ik zo sporadisch heen ben gegaan.

Hahahhahahha

Ik schrik een beetje van de uitslag eigenlijk en vind het al helemaal raar dat de meerderheid nagellak onaantrekkelijk vindt bij mannen.

Maar het onaantrekkelijk vinden is nog iets anders dan het niet kunnen vinden. Ik vind het lelijk maar doe maar. Iedereen zou die keuze met evenveel gemak moeten kunnen maken.

Dacht ik ook. Het zou me echt niet boeien als m’n vriend make-up zou dragen. Zijn huid en zijn lefe.

Het boeit me niks als andere mannen het doen maar bij m’n partner liever niet. Ik besef me wel hoe erg ik word beïnvloed door stereotype man/vrouw maar daar kan ik nu nog weinig aan veranderen voor m’n gevoel? Als in, ik kan het prima accepteren als mannen makeup of nagellak dragen, maar ik vind het gewoon niet aantrekkelijk en dat is een gevoel dat ik niet kan veranderen

Ja same. Ik vond het altijd wel leuk als ik de nagels van mijn ex ging lakken omdat ik het beter kon dan hijzelf haha.

Maar het wilt toch niet zeggen dat het niet geaccepteerd wordt? Ik vind een snor ook onaantrekkelijk, terwijl dat juist mannelijk zou zijn. Al wil dat niet zeggen dat ik het niet accepteer.

Dit. Je mag toch ook een baard (wel stereotype mannelijk) bij je eigen partner onaantrekkelijk vinden?

Kijken of de uitslag anders

Vind jij het raar/niet kunnen, etc als een man make up draagt

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind jij het raar/niet kunnen etc als een man nagellak draagt

• Ja
  • Nee

0 stemmers