Stel je persoonlijke vraag #6

Kikkers EN kersen!

Of een man wel of geen nagellak op doet moet hij zelf weten, maar ik vind het niet aantrekkelijk.
Ik val op nagellakloze types, mijn vriend vindt het ook niks :upside_down_face:

Ik sport ook nog naast sportschool en heb van het zomer zwemabbonnement dus vond beetje lastig invullen met hoe vaak. Ga er vanuit dat je specifiek sportschool bedoeld?

Ik vind het ook mooi! Probeer het mijn vriend wel eens aan te smeren als ik zelf aan het lakken ben (“wil je ook? is leuk!”) maar dat lukt nooit haha.

@Rosalind ik zat even te googlen, kwam zo snel geen roze tegen maar wel veel rood en dat vind ik juist heel mooi! Glitter zou ik ook alleen maar leuk vinden, love glitter.

Ik ga hier dus best wel goed op

nagellak

Ik vind dit dus heel prima kunnen en ook nice dat die kerels schijt hebben, maar zo onaantrekkelijk.

Ik legde ook niet de link tussen iets onaantrekkelijk vinden en het niet vinden kunnen.

Hm ja klopt, verkeerd geïnterpreteerd van mij dan.

Maar vind je het zo verwonderlijk dat zoveel mensen dit onaantrekkelijk vinden?

En @Rosalind ja ik heb vaak geprobeerd om holo glitternagellak aan te smeren, maar helaas. Vind t echt tof.

Ik vind dat wel een beetje verwonderlijk ja. Ik zou eerder denken dat mensen er neutraal in zouden staan dan gelijk onaantrekkelijk maar misschien ligt het ook aan mijn vraagstelling.

Kan jij met je tong fluiten? Dus hem gekruld tegen je gehemelte zetten en dan fluiten haha

• Ja
  • Nee
  • Dafuq?

0 stemmers

Ik heb een ex die regelmatig make-up droeg. Vond dat heel aantrekkelijk eigenlijk, en dan niet zozeer om de esthetiek, maar omdat het liet zien dat hij schijt had aan opgelegde maatschappelijke normen. Ik houd van non-conformistische mannen :heart:

Tof! Wat voor make-up droeg ie dan? Mijn vriend had laatst nagellak gekocht en opgedaan, vonden het erg wennen allebei maar wel vet

Ik heb het uiteraard wel iets te lang geprobeerd :joy:

Doe maar :heart_eyes:. Ik vind het stoer als mannen nagellak dragen.

Ik denk dan direct aan die Stefan van StukTV, die heeft vaak van die mega afgebladderde zwarte nagellak op.

Ik snap er niets van, heb alleen maar scheetgeluiden geproduceerd :ok_hand:t3:

Ik ben sowieso een beetje verliefd op Harry :heart_eyes:

Nee, geprobeerd maar nu zit mijn telefoon onder de spetters :joy::joy:

Wie niet? :smiling_face_with_three_hearts: :stuck_out_tongue:

Tanden bleken

• Via de tandarts
  • Zelf (met Crest strips bijvoorbeeld)
  • Nooit gedaan maar wil ik wel
  • No care

0 stemmers