Stel je persoonlijke vraag #6

Ik weetniet zeker of ik deze bedoel, want volgens mij haalde ik die altijd gewoon uit een bak. Maar van die rode snoepjes met suiker en een soort schuimachtige vulling vind ik ook chill.
haribo-schuim-aardbeien-3-kg-haribo-schuim-aardbei

haribo-aardbeien-schuim

• 2 toiletten: 1 los en 1 op de badkamer met 1 douche
  • 1 toilet los en een badkamer met douche en ligbad.

0 stemmers

• slotjesbeugel met regenboog elastiekjes
  • slotjesbeugel met standaard blauwe elastiekes
  • Slotjesbeugel met panterprint elastiekjes

0 stemmers

Verschilt zooo erg in watvoor fase in mijn leven. Nu gaat het heel goed, dan misschien een keer per maand. Vorig jaar heb ik elke week meerdere keren gehuild.

Jaaa, maar ik kan die nergens meer vinden? Ik mis ze :frowning:

Ligt er trouwens wel aan hoe ver die badkamers/toiletten uit elkaar zitten. Liever geen bad dan dat je 's nachts de trap af moet naar het toilet.

https://www.ah.nl/producten2/product/wi196446/haribo-aardbeienschuim

Maar nooit geweten dat dat van Haribo was? Dus weetniet of het exact dezelfde zijn.

1 trap naar beneden. :upside_down_face:

Toen ik een slotjesbeugel had, heb ik eens de fout genaakt gele elastiekjes te nemen. Van een afstandje ziet dat er uit alsof je intense tandplak hebt. Geen aanrader.

Ik mocht steeds van mn date zn nagels (oké, een aan elke hand) zwart lakken en dat vond ik zooooo sexy. Hij vindt t helemaal rock and roll.

Ohhh, daar was ik niet vanuit gegaan. Dan verander ik mijn stem nog even :stuck_out_tongue:

Ik vind een bad zoooooveel waard, waarom zou je dat inleveren voor een extra wc?
Wij hadden vroeger maar één wc, die trap kon me helemaal niks schelen, het was alleen eens irritant als je moest en iemand zat al. Vooral als we allemaal tegelijkertijd thuiskwamen en iemand echt uitgebreid moest kakken.

Ik hou niet van in bad gaan, dus dan is de keuze makkelijk.

Wij hadden vroeger 3 wc’s met zn 5en, heel fijn was dat.

Een huis is voor mij 100x aantrekkelijker als er een bad in zit <3 Maar ik ben benieuwd hoe ik er over denk als ik er daadwerkelijk eentje heb, en hoe vaak ik dan zou gaan. Maar ik mis het nu wel. Bij douchen moet je staan en soms wil ik gewoon liggend chillen in warm water.

Weet jij wat een vrouwenparkeerplaats is en waarom ze bestaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Het is dus een parkeerplaats bij de ingang van een parkeergarage/terrein zodat vrouwen sneller bij de auto zijn en niet alleen over een verlaten terrein hoeven te lopen ‘s avonds. Je ziet ze vooral in Duitsland.
Maar ik merk zo vaak dat mensen dit niet kennen, een keer dacht iemand serieus dat het bredere parkeerplaatsen waren omdat vrouwen niet goed zouden zijn in parkeren :’)

Ik heb 4 jaar geen wc gehad boven en dat vond ik 4 jaar echt megakut. Ten eerste piste ik soms bijna in mijn broek, omdat ik zo’n stuk moest lopen en vervolgens lag ik dan weer klaarwakker in bed of ik ging het juist uitstellen. Nu de wc gewoon op 3 meter van mijn bed is, heb ik die problemen niet meer. Ik offer dat bad graag op, hoe fijn ik een bad ook vind.

Ik mis een wc op de verdieping van mijn bed niet, maar een wc in de badkamer vind ik echt niet prettig.

Er werd heel vaak gezegd dat ik lijk op Kim Clijsters. Vond ik niet altijd leuk.

Werd ook wel eens vergeleken met Reese Witherspoon en een enkele keer met Adèle (wat was ik toen trots :joy:)

En toen ik tiener was werd me vaak gezegd dat ik leek op Leentje uit Familie (Ruth Bastiaensen).

Sowieso een toilet in badkamer en op begane grond (woon in eengezinswoning, geen appartement). Ik slaap op zolder, dus geen toilet in de badkamer zou betekenen dat ik steeds uit bed 2 trappen af moet :sob: mijn ouders hebben een bad en toen ik daar nog woonde zat ik er echt nooit in. Daarbij lijkt het me ook een ellendig werk om schoon te maken, zeker als het weinig gebruikt wordt.

Je kan ook in het bad piesen

:joy::joy::joy::joy: