Stel je persoonlijke vraag #6

Moet je vaak s nachts plassen?

• Iedere nacht
  • Bijna iedere nacht
  • Paar keer per week
  • 1x per week
  • Paar keer per maand
  • 1x per maand
  • Minder dan 1x per maand
  • Alleen als je veel alcohol gedronken hebt

0 stemmers

Ik had altijd grijze/zilveren elastiekjes om mijn slotjesbeugel en die werken blijkbaar als een soort camo want ik heb een paar keer gehad dat mensen die ik wekelijks zag het pas na maanden opviel dat ik slotjes had.

Echt nooit

Nooit? :sweat_smile: Alleen toen ik zwanger was haha.

Moet echt 3/4 keer per nacht, is er op de een of andere manier ingeslopen. Slaap ook amper diep, maar weet niet of dat verband heeft met elkaar.

Same, kan me niet herinneren dat ik NIET 3 x naar de wc ven geweest. Ik slaap wel weer snel in meestal, jij ook?

Maar als m’n kind ‘s nachts wakker wordt door een droom ofzo, dan moet ik ineens supernodig, maar als hij doorslaapt slaap ik ook door.

Ik ook echt nooit maar vroeg het me af door degene die geen wc een verdieping lager willen in combinatie met uit bed moeten gaan

Edit - shit de nooit optie vergeten

Nooit

Ja, slaap gelukkig ook altijd zo weer in! Heb er verder ook niet echt laat van dus gelukkig.

Dit kut bord hangt er ook altijd bij

Bijna nooit echt in de nacht, maar wel 's morgens vroeg echt nodig. Als ik vrij ben ga ik daarna weer naar bed

Ik denk 5 van de 7 nachten wel een keer, maar dat doe ik mezelf aan omdat ik veel water drink en daar ook tot ‘s avonds laat mee door ga

Ik heb nu na honderd jaar een bad, ik ging bij mijn ouders regelmatig tot ze gingen verbouwen, en nu heb ik eindelijk een bad maar ik ben er in een half jaar drie keer in geweest en ik vind het altijd tegenvallen. Dus nu heb ik liever een extra wc.

Ik heb mezelf per ongeluk geconditioneerd dat ik elke nacht om 6 uur moet plassen terwijl ik nog minstens een uur kan slapen. Zo irritant.

Op ons werk hadden we ook vrouwenparkeerplaatsen, maar we moesten vrouwen die met een man waren ook altijd daar wegsturen

Gebruiken jullie vaak de optie om achteraf te betalen?

• Ja, als die optie er is dan kies ik daar altijd voor
  • Alleen bij hoge uitzondering als ik het écht nodig heb, maar krap bij kas zit
  • Nee nooit, koop niks als je geen geld hebt

0 stemmers

Ik had het daar van de week met een collega over en zij wist niet eens wat dat was, ze vond het ook echt raar dat mensen dat doen dus ik stond daar naast haar “ik kies die optie 99% van de tijd :grimacing:” Niet omdat ik geen geld heb, maar omdat het altijd zo’n gedoe is om achteraf geld terug te krijgen.

Eigenlijk alleen bij kleding bestellen, omdat ik weet dat er vaak veel terug moet en ik het op deze manier makkelijker vind dan geld terug te moeten krijgen van de winkel. Dus niet nooit en niet altijd, maar in specifieke situaties.

Als ik niet zeker weet of past. Of met bol.com ofzo doe ik het altijd. Dan hoef ik niet eeuwig te wachten tot ik geld terug krijg

Mijn fout was om voor de ‘glow in de dark’ elastiekjes te gaan. Overdag de kleur van geelgroene tanden, ‘s nachts geen glow te bekennen.

Als je een nieuw persoon ontmoet en diegene vraagt je ‘wat doe je voor werk?’, of je doet bijv een voorstelrondje met nieuwe mensen en je moet benoemen ‘wat je doet’, wat zeg je dan meestal als eerste? (please antwoord niet met je uitgebreide CV :joy: ik bedoel dus echt: hoe stel je jezelf daarin voor)

• Het bedrijf/de organisatie waar je werkt (‘ik werk voor Artis/McKinsey/Unilever/etc.’)
  • Het vak waar je voor bent opgeleid ('ik ben psycholoog/socioloog/etc.)
  • De titel van je baan ('ik ben Agile Scrum Analysis Manager/Afdelingshoofd bovenbouw/Verkoopmedewerker)
  • Ik ben student en zeg wat ik studeer
  • Ik heb (nog) geen baan
  • Anders

0 stemmers