Stel je persoonlijke vraag #6

Nav de paasstol-vraag haha.

Ga jij Pasen “vieren”?

• Ja, ik ga bij familie op bezoek
  • Ja, ik ga paas-ontbijten/brunchen
  • Ja, ik ga paas-eieren zoeken
  • Ja, ik ga een speciale activiteit doen
  • Ja, iets anders dan hier genoemd…
  • Nee, ik moet werken
  • Nee, gewoon nee
  • Nee, ik doe gewoon wat ik altijd op een zondag/maandag doe

0 stemmers

Als je gaat ontbijten/brunchen met Pasen, wat haal je dan in ieder geval in huis (of wordt in huis gehaald):

• Paasstol
  • Eieren
  • Afbak-broodjes
  • Zalm
  • Luxe vleeswaren
  • Croissants
  • Verse sap (al geperst)
  • Sinaasappelen om sap te persen

0 stemmers

Ik ben heel slecht in mijn rekeningen (op tijd) betalen, dus ik betaal het liever meteen bij het bestellen. Dan kan ik daar ook niet meer mee in de problemen komen.

Dus ik gebruik die optie niet niet uit principe, maar uit zelfbescherming haha.

Ik ga een heel weekend naar Paaspop : -)

Mijn vader is vlak na Pasen jarig (hij noemt het zelf de derde Paasdag haha) dus dat is meer de reden dat ik het weekend bij mijn ouders ben. Verder kan het me niet echt zoveel schelen. Vind het juist irritant dat ik nu geen gratis ov heb als ik heen en terugga :roll_eyes:

Ja same. Is bij mij ook echt helemaal fout gegaan dus betaal het nu ook meteen en meestal vind ik het dan of te duur en bestel ik niks meer

Ik ga vanavond een vegetarische gele curry maken en heb bijna alles al in huis. Alleen er mist voor mijn gevoel nog iets, maar ik kan niet beslissen wat ik er dan nog bij zal doen.

Al in huis: kruiden en kokosmelk voor de saus, ui, zoete aardappel en dopwerten voor erdoor, cashewnoten en rijst voor erbij.

Truitje, maak je curry met ui, zoete aardappel, doperwten en…:

• rode paprika
  • wortel
  • sperzieboontjes
  • broccoli
  • kikkererwten (heb ik ook al in huis)
  • niks, je curry is compleet
  • anders, namelijk…

0 stemmers

Ik doe er altijd nog bloemkool in kleine roosjes door heen. En paprika dus :slight_smile:

Prei! Zo lekker in curry vind ik dat! Oh en een blikje tomatenblokjes is ook chill. Al wordt ie dan rood hmmm.
(heb je wel al het belangrijkste; curry pasta ingrediënten?)

Ja, ik maak deze idd vaak ook met bloemkool. Maar dan houd ik een halve over en dat komt deze week slecht uit dus vandaar dat ik dacht: ik doe eens wat anders. Alleen nu kan ik niet beslissen :roll_eyes:

@ellegirltalk oh prei had ik zelf echt nooit aan gedacht, ga ik zeker eens proberen! Spul voor de currypasta heb ik.

Van de andere helft bloemkoolsoep maken? Dat kun je invriezen toch?

Ja invriezen bijvoorbeeld. En als je iets duurder wilt doen dan kun je ook zo’n klein zakje bij de super halen. Is vaak ook voldoende :slight_smile: maar dan ben je in verhouding natuurlijk altijd duurder uit dan als je een hele bloemkool koopt.

Knoflook en gember!

Blikje zwarte bonen!

Ik krijg dan meteen de vraag/reactie “Ohh echt? Bah nee moet er niet aan denken. Wat eng” en dan ben ik zeker een half uur aan het vertellen.

Heb wel eens op verjaardagen de grap gemaakt om te zeggen dat ik kapper ben en dan vraagt niemand door. Niets ten nadelen van kappers hè.

Ik vind het ook ideaal juist. Heb helemaal geen zin om uitgebreid over mijn werk te vertellen. Ideaal dus.

Edit: Het komt trouwens toch regelmatig voor dat er doorgevraagd word… ‘doe je ook je eigen haar?’ ‘Vind je mijn haar geel?’ ‘Wat moet ik doen met mijn haar?’ ‘Heb je nooit last van je benen van de hele week staan?’ ‘Komen er veel vervelende klanten?’ En ga zo maar door. Maar gelukkig geen stof om uren over door te praten.

Naan voor erbij!

Hoe lang houd jij je pyjama aan?

• 1 nacht
  • 2 nachten
  • 3 nachten
  • 4 nachten
  • 5 nachten
  • 6 nachten
  • 7 nachten
  • Meer dan 7 nachten
  • Ik heb geen pyjama

0 stemmers

Ik vermeld op verjaardagen etc eigenlijk nooit wat voor werk ik doe en waar? :sweat_smile: Maar dat komt denk ik ook omdat het in Nederland een gebied is waar sowieso op Facebook regelmatig discussies over ontstaan en daar heb ik op verjaardagen absoluut geen zin in.

Misschien voortaan ook maar zeggen dat ik kapper ben. Al vermoed ik dat de meeste mensen dat niet zullen geloven met mijn twee linkerhanden. :sob:

Werk jij als zwarte Piet?

Jazeker! Op een brandend paard en Thierry Baudet is Sinterklaas.