Stel je persoonlijke vraag #7

Abortussen na de levensvatbare grens zijn ook niet voor ongewenste kinderen, maar voor ernstige complicaties. Dat mag in delen van Amerika dus ook niet.

6 likes

In Nederland noemen we dat dan geen abortus meer maar zwangerschapsafbreking, semantisch verschil, maar daardoor was ik daar in de poll niet van uit gegaan

6 likes

Ja, dit was ook mijn redenatie. Ik ga er eigenlijk ook wel vanuit dat een zwangerschap die tot na de afkapdatum van abortus gedragen wordt, in principe een gewenste zwangerschap is die niet zomaar afgebroken gaat worden.

2 likes

Nee dat dacht ik ook al. Ik moest denken aan die Amerikaanse discussie (‘late term abortion’) waarbij vrouwen in die gevallen dus de zwangerschap moeten volbrengen. Verschrikkelijk :pensive:

2 likes

Prangende levensvraag voor op de zaterdagochtend:
Gebruik jij wasknijpers als je de was ophangt?

• Ja
  • Nee, dat is toch helemaal niet nodig

0 stemmers

Ja en nee, soms wel soms niet.

4 likes

Alleen bij enkelesokken en gladde kleding.

Alleen bij broeken. Die hang ik aan het uiterste van de pijpen op.

3 likes

Van de drie serieuze exen wel maar met een nog, de andere twee zie/spreek ik nooit meer. Bij die ene ga ik volgend jaar naar zijn bruiloft :smiley:

@Xiomara Als ik een balkon/tuin zou hebben en daar mijn was op kon hangen zou ik het wel doen, om te voorkomen dat het op vieze grond valt of wegwaait. Maar voor binnen vind ik het niet nodig. Mocht er wat op de grond vallen raak ik het niet kwijt oid. En dat gebeurt sowieso echt heel zelden.

Bij sokken, ondergoed en washandjes ed wel, want dan past er veel meer op mijn rek

1 like

Nee maar ik hang mijn was binnen op, als ik het buiten zou ophangen wel.

2 likes

Ik heb nu een aanvraag lopen voor een buikwandcorrectie. Ik heb echt veel huidoverschot, dus daarom wil ik het graag. Verder denk ik dat ik het niet zou doen.

Ik heb vanavond een feest en twijfel over de outfit. Ik heb al besloten dat het een jumpsuit gaat zijn maar kan niet kiezen. Welke vinden jullie beter?

opties

• Groen
  • Zwart

0 stemmers

Eerst wel met eentje, jaren aan een stuk, maar van de een op de andere dag begon hij me heel naar te behandelen. Vind dat nog steeds echt heel jammer en rot want ik snap het gewoon oprecht niet

ik zou als grijze muis eerder zwart kiezen maar ik vind groen eigenlijk wel heel feestelijk!

2 likes

Ben jij over het algemeen een uitsteller?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Leuk allebei! Maar vind de groene meer feestelijk. Misschien nog een riempje oid om je middel? Past daar ook leuk bij vind ik. Maar sowieso allebei leuk haha.

1 like

Alleen als ik niet weet hoe iets moet. Maar verder juist niet!

Ik lees dit terwijl ik vanmorgen first thing meteen aan mijn scriptie wilde werken, niet gelukt natuurlijk haha shit

5 likes

Oke ik ben overtuigd! We gaan voor groen.

2 likes