Stel je persoonlijke vraag #7

Dit is echt vind ik de goorste parfum ooit gemaakt. Wat een walm hey. Of anais anais. Word je gewoon misselijk van.

7 likes

Het is nu wel klaar met alle parfum verhalen

  • Inderdaad
  • Zeur niet zo
  • Geen mening

0 stemmers

Misschien een parfum topic?

2 likes

Is er denk ik al wel!

Edit

1 like

Denk vooral wat je zelf lekker vindt en niet te veel sprayen. Parfum is lekker als het subtiel is en je het ruikt als je naar iemand toe leunt of iemands sjaal oppakt, niet als je het kan ruiken als iemand in dezelfde ruimte is als jij. Voor mij is parfum een beetje een geheim dat je alleen weet als je letterlijk en figuurlijk dichtbij me staat. Ik vind dat sommige mensen veel te weinig subtiel zijn met die parfumwalmen. Denk dat het meer de hoeveelheid is die het misselijkmakend maakt dan de geur.

Ik ben verder echt fan van parfum omdat ik weet wat een sterke herinneringen geur op kan roepen en probeer dan ook echt een signature geur te creëren zodat mensen bij die geur aan mij denken. Ik vind wel meer parfums lekker, maar daarom draag ik er eigenlijk maar 1.

Jasmin noir van Bvlgari

6 likes

Haha ik heb denk ik wansmaak want heel veel van deze geuren vind ik nog lekker. Cool Water, dat Replay geurtje, Beyoncé heat. Maarja ik koop dan ook nog geregeld Victoria Secret bodysplashes. Ik ruik naar een tiener :grimacing:.

1 like

Dat ken ik dus alleen van Mascha (die er altijd tien tegelijk kocht)!

1 like

Lijkt wel een buttplug ofzo

8 likes

Haha ja ik vind ze niet allemaal lekker hoor. Maar heb verschillende gehad en vind er twee sowieso nog steeds heel lekker, heb recentelijk nog eentje opgemaakt. Heb verder al jaren twee parfums, maar mocht ik één van m’n tienerparfums cadeau krijgen zou ik ze zo weer dragen.
Ik vind die Tommy Hilfiger Girl en Christina Aguilera wel vreselijk. Maar vroeger al. Vroeger had ik ook Acqua di Gioia van Armani, ook heeel lekker, maar weet niet of dat onder tienergeuren valt.

Ik denk dat de heel veel mensen vooral overenthousiast zijn met de hoeveelheid die ze sprayen. Het helpt ook niet dat ik vrij gevoelig ben voor geuren en heel veel oppik maar ik vind niet dat je iemand moet kunnen ruiken in wat voor vorm dan ook als diegene de ruimte inloopt.

Daarnaast denk ik ook dat mensen teveel krijgen ingeprent dat je nooit ergens naar mag ruiken. Je hebt ook een eigen lichaamsgeur en zolang je frisse kleding draag en je voldoende wast zullen de meeste mensen echt geen nare geur meedragen.

10 likes

Welke is dit?

3 likes

Merken jullie je eisprong?

  • Ja altijd
  • Ja, soms
  • Nee nooit
  • Ik heb nooit een eisprong
  • Ik ben op dit moment zwanger

0 stemmers

Heb je hier veel last van?

  • Ja enorm
  • Ja een beetje
  • Ja, maar niet elke maand
  • Nee, nooit
  • Nee, want ik merk het niet
  • Nee, want ik ben nog steeds zwanger sinds de poll hierboven

0 stemmers

Als je de rest van je carrière op je huidige werkplek moet werken, zou je dat prima vinden?

  • Ja! Ik zou plezier in mijn werk blijven hebben
  • Redelijk
  • Nee, dan zou ik doodongelukkig op mijn werk zitten
  • Neutraal, het maakt me niks uit waar ik werk en voor hoelang
  • Ik werk nu niet

0 stemmers

Ben je op dit moment gelukkig?

  • Ja
  • Nee
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Ik heb echt geen idee

0 stemmers

Niet alleen zwangeren ovuleren niet!

Klopt, maar er staat ook de optie " ik heb geen eisprong"
Of dekt dat niet de lading?

1 like

O oeps, ik had alleen de opties in de tweede poll gelezen waar het niet staat, sorry! @HvO

2 likes

Als ik niet aan de pil ben voel ik het, doet echt pijn een halve a hele dag. Met de pil nergens last van. Pil is leven.

2 likes

Dit is een vraag waar ik best regelmatig over nadenk. Ik ben nu een soort van verplicht, aangezien werk mijn opleiding betaalt, maar ik ben ook best ontevreden met mijn werkgever. Mijn collega’s vind ik juist weer wel heel tof, dus het voelt allemaal heel dubbel.

Maar ik zou nooit tot m’n 72e de agenda die ik nu heb willen hebben.

1 like