Stel je persoonlijke vraag #9

Nee Rotterdam. (Voor de geïnteresseerden, de Thaise massages bij Khlay Zen).

14 likes

ohh, misschien ga ik die ook een keertje proberen!

Ik krijg tijdens massages altijd een enorme ‘kriebel’ in m’n bil spieren waardoor ik m’n benen niet stil kan houden dus wil nooit gemasseerd worden want vind dat zó ongemakkelijk

2 likes

Alleen als ik naar een wellness ga en er is een upgrade mogelijkheid bij het arrangement dat ik heb gekozen of soms boek ik vantevoren er al eentje met een massage inbegrepen. Ligt een beetje aan de prijs en wat voor soort.

Ik ben in Amsterdam erg tevreden over An Chi aan de overtoom. Tot nu toe heb ik altijd de energy flow gehad, een wat stevigere massage, en dat vond ik heel fijn. Heb vooral spanning in rug/schouder/nek en dat voelde echt een stuk beter daarna.

2 likes

Ik heb dit elke zondag voor zolang ik het me kan herrineren. Zelfs vandaag terwijl ik morgen vrij ben

1 like

Katten?

• Ja ik love katten, ik heb kat(ten)
  • Ja, ik wil kat(ten)
  • Hmm katten best oke maar verder niet
  • Nee #teamhond
  • Nee #teamanderhuisdier
  • Nee ik ben super anti kat en anti huisdier
  • Ondanks dat deze poll perfect is, ben ik een pietje precies en wil ik iets anders stemmen namelijk:

0 stemmers

Binnen- of buitenkat?

• Mijn (toekomstige) kat is een buitenkat
  • Mijn (toekomstige) kat is een binnenkat
  • #teamhond dus buitenhond ja
  • Binnencavia, konijn, hamster, muis, rat, slang, tarantula, hagedis, vis of anders.
  • Kun je niet lezen, geen huisdieren voor mij
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Love katten (honden ook trouwens), maar zal er niet gauw één nemen.

2 likes

Love katten maar ben alergies

Ik woon in een kleine studio waar ik echt niet genoeg ruimte heb voor een kat (en ik ben veel te weinig thuis), maar anders had ik er allang eentje in huis gehaald :heart_eyes:

2 likes

Ah ja ik wist wel dat ik dingen was vergeten :stuck_out_tongue:

Ik vind het fijn om in het donker te douchen. Vindt jij het fijn om in het donker/zonder licht te douchen?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

1 like

Ik ga heel vaak in het donker in bad met een paar kaarsen aan <3

5 likes

Wow ben dit echt hélemaal vergeten maar vond dit vroeger super chill inderdaad

1 like

Ik vind het altijd zo’n pijn doen, zelfs als je kunt aankruisen dat ze zacht moeten doen.

2 likes

ja ik heb net in het donker gedoucht, veel ontspannener.

2 likes

Maar echt zonder… licht? Dus geen kaarsjes whatsoever? Ik heb dat ooit eens gedaan en raakte er helemaal van in paniek hahah

Ja same here, ik vind katten, de meeste dan, echt geweldig maar ik vind dat ik wat te klein woon plus het komt geregeld voor dat ik maar 3 nachten per week thuis slaap dus dat zou ik super zielig vinden. Honden vind ik ook wel leuk maar ik weet niet goed hoe je daarmee om moet gaan en ze zijn mij te aanhankelijk.

1 like

Ik denk dat ik katten best leuk zou vinden als ik niet allergisch was. Maar helaas.

Ik ben #teamhond maar heb katten

2 likes