Bieflapje
HAhahaha ik lees dit nu en moet zĂł hard lachen. Dit zou dus zo in een spontaan moment ĂĄllemaal uit mijn mond kunnen komen rollen.
Praat blijkbaar als een rotterdamse vent. Woon daar bij lange na niet in de buurt. Ben ook geen vent
Als mensen hun vriend/vriendin âeven lekker willen verwennenâ
Truffel
Vleespet.
Edit: oh die is al genoemd, sorry!
Baklap
Smikkelen
Vaak in combinatie met babyâs die dingen lekker vinden âoh hij at die eerste keer wortel zĂł op, de kleine smulpaap!â
Ga weg.
Lijf. âjij en je lijfâ brr
Brein âzo werkt mijn brein niet!â
Of âen bedankt he, ik ben heel visueel ingesteld, nu zie ik het helemaal voor me!â Oh Nancy, wat speciaal van jou, dat heb ik zelf namelijk helemaal niet.
Ik heb het met âkontâ.
Geen stom woord, maar wel het verkeerd gebruik ervan: letterlijk. Bijv mensen die zeggen âoooh ik schrok me letterlijk doodâ, eh? Dit werd twee jaar geleden ofzo heel vaak gezegd, maar hoor/zie het nu nog steeds wel eens.
Best wel knap, dat ze dat daarna nog kunnen zeggen dan
Dit bedacht ik me gisteren ook toevallig en had ik nog willen posten! Echt zo achterlijk. Zie het bloggers ook vaak schrijvenâŠ
Erg populair in mijn favo studentenstad: âmet iemand regelenâ als je iemand zoent
Iemand doen
Slipje
Gezellig
Geen woord, maar ik vind het ook altijd zo irritant als mensen âFrankrijk, je was geweldig!â als ze bijvoorbeeld op vakantie zijn geweest. Frankrijk leest dit niet hoor
Zo ranzig hahaha
Italië, wat was je leuk! (Nee, je vakantie in Italië was leuk)
Nooit geen.
Als in âik eet nooit geen tomatenâ
In ga na me huis
Het is geen âstom woordâ maar in een discussie telkens zeggen âhet zit zoâ. Dat is niet hoe je discussieert snotaap!
Ik moest even denken hoe je dit bedoelde. Ik dacht even dat jij allemaal mensen kende die heel de dag zeggen dat ze aan het eind van hun latijn zijn. Hahhaha.