“Raamdecoratie”
Zeg gewoon gordijnen ofzo
“Raamdecoratie”
Zeg gewoon gordijnen ofzo
Deze idd! Net zo stom als het woord “witgoed”
Die mensen zeggen ook “fitje” a la Laura Pontikut.
En die zoeken dan weer een fittie met mij.
‘Gelletjes’
Als men het heeft over die dingen die wielrenners naar binnen werken. Net een Volkskrant artikel gelezen waarin het woord verscheidene malen passeerde.
Het roept bij mij associaties op met De Vieze Man (die ‘gelletjes’ zegt in plaats van ‘kuikentjes’), vieze drabluiers van jonge kinderen en met glijmiddel.
En nu ben ik misselijk.
Ik had onlangs pap 2 als uitslag bij het hpv onderzoek. Nu vraagt mijn schoonmoeder telkens heel serieus:
"Hoe gaat het met je papje? "
Dus het woord papje in die context vind ik zo goor klinken.
De volgende keer ga ik haar verbeteren hoor; Het is P.A.P.!
Goor! Blijkbaar is er voor boodschappen de afkorting “bap” en ik word echt helemaal wild als ik hoor “ik ga bapjes doen”.
Heeft de poes al pap gehad*
*sorry voor de wtf voor de mensen die geen EOTBDD kijken
‘Prakje’.
In de zin van: eten, niet eens voor je kind. ‘Zal ik vanavond een prakje voor ons meenemen schat?’
Prietpraat…krijg altijd een error als ik dat lees
Of pietpraat of prietpaat…slaat beide nergens op natuurlijk maar ja😅
Ieiw ja haat die term ook! Ik was als kind op zo’n kinderkamp en toen was er een heel nerdy jongetje die heette Pieter-Jan en we moeten als ijsbreker allemaal een eigenschap aan onszelf toedichten beginnend met de eerste letter van je voornaam en toen had hij voor zichzelf bedacht: Pieter-Jan de Prietprater en dat was mijn kennismaking met dit woord. en nu moet ik altijd aan Pieter-Jan denken als ik t hoor
Ik vind dit hihalarisch
Ik las echt 3x piet piraat en pas bij de 3e keer lezen van je bericht zag ik wat er echt stond dus ik snap je helemaal.
Smekken
Muiltjes, als bepaald soort schoen voor een volwassen vrouw. Helemaal de kriebels van
Hahaha. Eens, is verschrikkelijk. Maar die terminologie is echt verwarrend. Sandalen klinkt ook zo suf.
“Weeting”: wandelend een meeting houden
Dit kan toch echt niet
Ugh, nog nooit gehoord
Bewustariër.
Sorry.
NEE OMG. Waar kwam je dat woord tegen?
Ja shit nu moet ik toegeven dat ik op datingapps zit