Superhete-mensentopic

Oh God ja Jude Law.
Maar dan wel in witte soutane en met solideo zoals in The Young Pope. Geen idee waarom ik dat aantrekkelijk vind… Misschien vanwege het celibaat? Aantrekkelijk omdat het stout is? Hij loopt zo mooi en statig in de intro en die knipoog op het eind… #veegmeop Echt zijn aantrekkelijkste rol ooit.

9 likes

O man die knipoog, fantastisch!

1 like

Ik heb een nieuwe crush. Hij lijkt ook een beetje op een man waar ik ooit verliefd op was.

Mijn god wat een man. Hij speelt ook de moordenaar in American Crime Story, maar omdat hij daar zo creep is vind ik hem daarin helemaal niet aantrekkelijk. Wel goed gespeeld.

Nu moet ik weer denken aan die ene knappe man die hier op lijkt :sob: Ben nu aan t daten met een knappe blonde man, maar ik val verder niet echt op blond. :sob::frowning::stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

ik weet niet waarom???

7 likes

Ah, Darren! Ik kan nog steeds niet anders dan hieraan denken als ik hem zie. Was ook zo leuk om hem in Glee ineens te zien.

6 likes

Ik vind mannen met donker haar ook vaak mooi. Donker haar + donkerbruine ogen = :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
De perfecte combi als je het mij vraagt

3 likes

:joy: Geniaal dit!
Op bewegend beeld vind ik hem leuker nog dan op de foto.

1 like

download%20(1)
download%20(2) download
:drooling_face: :heart_eyes:

Edit: Rurik Gislason

10 likes

Kunnen we als regel maken dat er verplicht namen bij de foto’s komen staan?

15 likes

Ik ben even terug in de tijd aan het zwijmelen

image

image

image

edit: Oh zie net pas post boven mij, dit is dus Frank Iero voor wie dat nog niet wist :blush:

12 likes

Ik vind hem juist een ontzettend Nederlands hoofd hebben (en waarschijnlijk daarom ook niet aantrekkelijk, beetje weeïg typje).

2 likes

Adam LeFine

image

5 likes

Rembrandt von Rhein

5 likes

Ooh dit is echt jeugdsentiment :heart:

1 like

Eens met @quantum. Als je echt benieuwd bent naar de antwoorden zou ik die mensen taggen. Nu kom je vrij passive aggressive over.

1 like

Shit ik dacht dat er weer knappe mannen geplaatst waren!

Dan plaats ik er een:
Enrique Iglesias
Omg-soo-sexy-LOVE-YOU-ENRIQUEEE-enrique-iglesias-15595664-460-352

9 likes

David Castro van Shadowhunters hoe daar eruit ziet. Ik moest hard huilen toen ik erachter kwam dat hij uit 1996 komt. :see_no_evil:

3 likes

En telefoonnummers?

20 likes

Mag ik uw aandacht voor Álex García
image

Maar toch vooral als dokter in Tiempos de guerra
image

19 likes

Aaron Tveit, oa van Les Miserables :heart_eyes:

9 likes