Superhete-mensentopic

@Krabsalade https://www.instagram.com/p/BtorROqhyuF/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=apjtlrkoj0kt

Draag me weg. :joy::joy::joy:

5 likes

Uiterlijk voert wel de boventoon, we kennen al deze mannen niet! Maar het kan idd ook voortkomen uit hun gedrag wat we zien op beeld, al dan niet wanneer ze zichzelf zijn of een rol spelen.

Maar aan de andere kant heb ik nog niemand in dit topic gezien die gemiddeld gezien niet als super heet worden omschreven. Die mannen staan in het Darkside Crushes topic.

De uiteenlopende types die hier voorbij komen is puur omdat smaken verschillen.

Ergens vind ik het wel vervelend dat je niet zomaar in andere topics mag zeggen dat je iemand knap/mooi/heet vindt. Het is een lastige discussie omdat het onzeker kan maken over wie we zelf zijn en hoe we eruit zien. Dat heb ikzelf ook. Ik ben ook geen standaard beauty en ik voldoe niet aan de “standaarden” wat betreft haar, make-up en kleding. Zo lang we elkaar niet neerhalen en het knappe in iedereen kunnen blijven zien…

1 like

Hahaha ik ook. Moest ook echt heel hard lachen. Maar hallo… Hoe hij op zijn lip bijt terwijl Joe de dekens over hen heen trekt… :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes


Godskanonne

11 likes

Ja hahaha maar jong of oud, blijft een hete donder :dancer:

4 likes

Hij is gegarandeerd al eerder gepost (bij voorbaat excuus!), maar:

Jamie Trenité (zit nu in WIDM)

7 likes

Ugh mijn hele hotte scriptiebegeleider leek echt op Alexander en is nu ook verhuist naar Zweden. Met zijn vriendin :rage:

2 likes

Best wel erg dat ik jullie allemaal nog nooit heb voorgesteld aan de beste man waarnaar ik mijn account heb vernoemd.

Bij deze:

Beetje jammer alleen dat mijn smaak zo 13/14 jaar later een beetje veranderd is, maar who cares, als ik 15 jarige werd ik hier wild van :sunglasses:

8 likes

Ik weet niet of ie al genoemd is, maar kwam dit filmpje weer tegen. Ik vind KJ echt zoooo woest aantrekkelijk hier. Die lach, ugggghhhhhhh veeg me op

11 likes

Charlie Hunnam en dan vooral in Green Street Hooligans :heart_eyes:

image

image

11 likes

Ik dacht even dat ik Heath Ledger zag op de onderste foto!

3 likes

Jaaa he, daar doet ie me ook heel erg aan denken!! Daarom vind ik m eigenlijk ook zo leuk, vond Heath ook altijd geweldig :blush:

1 like

en

:heart_eyes:

3 likes

Noouu echt he! Glij bijna van mn stoel

1 like

28 likes

Haaaaallo. :drooling_face:

1 like

En zijn accent, wauw! Ik wist niet dat hij zo klonk in het echt.

In de serie vind ik Cole als Jughead ook mega hot, maar in deze video wat minder hahaha

1 like

Max is echt een dropje. Neve doet me een beetje denken aan Peter R de Vries, hij hoort zichzelf graag praten;p

4 likes

Zit schaatsen te kijken

Hoi kjeld

15 likes

Marco Pierre White in de jaren '90 <3

8 likes