Superhete-mensentopic

Hij heeft echt iets over zich, hoe hij praat en zoals hij zich gedraagt en uberhaupt vaak mensen die ergens heel goed in zijn, zijn op de 1 of andere manier aantrekkelijk.

3 likes

Ik heb een nieuwe om toe te voegen aan m’n lijstje van favoriete Britse mannen :sunglasses::


Tom Hiddleston

Ik vind hem niet per se heel erg knap, maar zodra hij zijn mond open doet en begint te praten :heart_eyes:. Hij klinkt zo intelligent en gesofisticeerd. Bij bewegend beeld smelt ik ook, hij straalt zo’n rustige vorm van veel zelfvertrouwen uit.

7 likes

Niet droog te fohnen
(Ik weet dat Harry hier al meerdere keren is gedeeld sorry)

16 likes

Wat mij betreft kan Harry nooit te veel gedeeld worden in dit topic :blush:.

3 likes

Dankzij dit filmpje wat ik ongeveer 1000x heb gekeken is mijn gehele instagram zoekpagina Ben en Queen gerelateerd. Ik klaag niet.

4 likes

17 likes

Ja inderdaad!! In die Hugo Boss reclames ook, dan kan je me opvegen hoor

Liam Hemsworth, echt damn, dat heeft Miley Cyrus toch maar even voor elkaar gekregen :joy:

26 likes

Ik voel me nu heel oud, maar ken ze alledrie niet :speak_no_evil:

1 like

Nog wat meer Queer Eye Candy (haha) My faves:



11 likes

Ja! Ken je de podcast ‘Dissect’? Seizoen 2 gaat helemaal over zijn werk, echt een aanrader!

Ok grapje

8 likes

Current obsession

3 likes

:smirk::smirk::smirk:

Oooeeh ja, Frank Ocean! Hij is nummer 2 :heart:

1 like

Reuben Sallmander. (Zie: The Bridge seizoen 3) Zo knap. Deze man mag mij echt opvouwen en in een doosje bewaren.

10 likes

d58c0ba6-2eb0-11e8-97e2-0dc6985d37e7_original

dan nog liever grefoef (eigenlijk ook niet):crazy_face:

4 likes

Hey menseuhhh ey menseuhhh menseuh menseuhhh mensen mensen eyyy

3 likes

rechercheur thomas andreasson uit morden i sandhamn :heart_eyes: deze beste man mag mij gelijk in de boeien slaan

4 likes

:heart_eyes:

3 likes