Superhete mannentopic

Ik had vroeger posters van hem aan de muur, maar ben zo enorm afgeknapt. Sowieso door het in elkaar rossen van zijn vrouw, maar zelfs als dat niet echt gebeurd zou zijn ook heel erg door dit artikel in Rolling Stone vorig jaar: https://www.rollingstone.com/movies/movie-features/the-trouble-with-johnny-depp-666010/ (@nienkedeelt)

Ze hebben allemaal hoge jukbeenderen, haha en een wat donkere blik. Ik dacht eerst dat Ted niet in het rijtje hoorde, haha, maar heb het even geanalyseerd.

Oeh thanks voor dit inzicht haha! Denk dat dat het is inderdaad. Harry vind ik ook heeeel aantrekkelijk trouwens en die heeft het ook. :drooling_face:

Ik vind Harry dus helemaal niet aantrekkelijk, echt grappig eigenlijk dat ik juist hem als avatar heb, haha. :sweat_smile: Ik zie wel dat hij heel charmant en likeable is enzo, en ik vind hem een leuk persoon, maar aantrekkelijk, nope, not my type. Alleen als ie een staart/knotje had zag ik er wel -iets- in, haha. Maar kan ook komen omdat het m’n zoon had kunnen zijn (grapje is niet waar, ik menstrueerde nog niet in 1994, haha).

Oh mijn god glibberen dit. Al verliefd sinds ie in EastEnders zat (dacht hierdoor ook toen ik Bohemian Rhapsody zag dat hij een vet bekende acteur was, maar kon me niet herinneren waarvan). Beter gaat hij nog in veel meer dingen spelen, want krijg hier nooit genoeg van.

Ik heb ooit een kalender van Eastenders gekocht voor Children in Need. Maar vooral omdat ik dan een maand hiernaar mocht kijken:

(@Viooltjes)

Haha ik ontdekte hem pas in de bioscoop en zag daarna pas dat het hele internet vol stond met halfnaakte soap-foto’s van hem. :sweat_smile::heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts::drooling_face:

image

Dé reden waarom birdbox een fantastische film is

Weet iemand wie dit is? Beetje fout maar zoo sexyy… :smirk:

giphy

Eigenlijk beter niet kijken in dit topic rond mijn ovulatie, dadelijk glij ik weg…

colton haynes (teen wolf)

Ooh hij is gay… :sweat_smile:

ontzettend, maar verder dan kijken ging het toch nooit worden :wink: ik vond 'm in de serie er ook wel goed uit zien maar volgens mij heeft hij daarna weinig gedaan (een paar afleveringen van arrow en scream queens denk ik)

OMG! Wat een lekkerding, ik ga hem meteen googlen (?)

Edit: Wow hij is echt perfect op alle foto’s haha :heart:. Bedankt voor deze nieuwe crush

22

Vooral zijn stem. :drooling_face::drooling_face::drooling_face::heart: Een van de redenen waarom ik serious request altijd wel leuk vond. :nerd_face:

Volgens mij speelt hij ook in Moonlight! Maar dat is niet echt een gezellige feelgood film om te kijken, alleen maar omdat er een lekkere vent in zit :joy:

Zag het inderdaad via Google, maar toch lief dat je het zegt. Toevallig had ik die film ook al gedownload maar nog niet bekeken. Binnenkort maar eens doen.

Ohhhh ik heb een extra reden gevonden om Project Rembrandt te kijken.

Sooooow wie is dit dan?

Jaap Godrie. Alsof zijn mond, kaaklijn en bril niet genoeg zijn heeft hij ook 3 studies op zijn naam (jazz op het conservatorium, geschiedenis op de universiteit, schilderkunst aan de academie). Wat een hete bliksem zeg.

hahahahaha

:nerd_face:

Hij heeft een goeie blik!