Superhete-mensentopic

Jippie er is een nieuwe aflevering van Jane the Virgin: lekker naar Justin Baldoni kijken :drooling_face::heart:

tumblr_ogp5414vFo1qh0exio1_r1_250

9 likes

Ik vond de vriend van Sandra Bullock in de film Birdbox ook heel hot. Maar ik als nu dan foto’s van hem opzoek denk ik nee? Sommige mensen zijn veel beter op bewegend beeld of alleen in een specifieke film/serie ofzo. Oh en ik heb toen wel tig keer “neuk me” gedacht toen als hij in beeld was. Lekker plat haha. Ik kreeg die film ook als tip van een vriend en hij zei “die vind jij sowieso geil”. :speak_no_evil:

6 likes

Andere lekkere Spaanse (?) acteur:


Miguel Herran, ook beter op bewegend beeld hallelujah

14 likes

Oehh ja die is ook heel leuk idd! Sws vind ik Spaanse mannen vaak knap, zou bijna alle Spaanse series gaan kijken puur voor de acteurs hahah

1 like

Hij is zooo sexy pff ik vond hem als foute boy in Élite al fijn maar in La Casa de Papel is hij nóg leuker.

17 likes

Ik keek die series andersom en werd echt helemaal week bij de gay scene tussen Polo en hem… my God

5 likes

Wie is hij? :blush:

OMG ik heb serieus aan hem gedacht in dit topic. Ik vind hem iets hebben. Maar ik weet niet wat haha. Ik heb een ergere biecht denk ik. :shushing_face:player-tristan-thompson-attends-the-amari-thompson-soiree-news-photo-1014203138-1553693956

12 likes

Ik vind het echt grappig dat ik als tiener een gigantische crush had op Josh Hartnett in de film Pearl Harbor. Als ik nu die foto’s zie denk ik, wat een broekie, hij heeft waarschijnlijk nog niet eens baardgroei. Ik had hem ook vaak als avatar op MSN. Oh en ik was ook altijd boos want Ben Affleck moest lekker doodgaan in dat godvergeten weiland ipv Josh!
1896135809_1

10 likes

Ik had echt geen idee wie dit was en vond hem er best leuk uitzien op de foto (niet superheet, maar zou hem mijn bed niet uitschoppen zeg maar). Alleen nu heb ik hem even in google image search gegooid, en dit is inderdaad wel echt een enorme biecht ja.

voor de mensen die hem ook niet herkennen

Dit is Tristan Thompson, die van Khloe Kardashian

1 like

Haha ja wrijf het er nog ff lekker in! Heeft er ook wel mee te maken dat ik een zwak heb voor professionele basketballers, biecht nummer 2. En ik vind z’n hoofd cute. Helaas is hij verrot van binnen.

Dit is niet voor niks het superhete mannen topic, het innerlijk maakt hier niet uit :smile:

5 likes

@HvO @Candace Aaah okee :hushed: Is hij niet vaker de revu gepasseerd op het forum? Ik krijg een beetje douchebag-vibes van hem, ook al ken ik heel die gast niet​:laughing:

1 like

Heeft hij eigenlijk een vriendin? En ik zag dat hij 2.03m is. Seuw

2 likes

Haha ik lees nu dat hij vader wordt!

Haha hij heeft het ook heel onverwachts tijdens de uitzending verteld. Hij wist ook al het geslacht dus zijn vriendin was dan waarschijnlijk al zeker 20 weken zwanger.

3 likes

daredevil-129490

giphy

Charlie Cox, maar dan alleen als Daredevil. In het ‘echt’ vind ik hem mwah…

Dan maar toch weer even The Punisher tonen :heart_eyes: guilty pleasure :drooling_face::drooling_face: die neus!

punisher-header-4

tumblr_ozuj92ixkN1qd52doo8_r1_250

tenor

En dan gooi ik maar gelijk nog wat andere (anti)Heroes erin;
giphy%20(1)

OqDabtl

giphy%20(2)
En dan vooral z’n accent omg

tumblr_omt39bUFyB1ttko1so1_500

giphy%20(3)


Jep, ik denk dat ik ECHT problemen heb haha.

11 likes

Ja dat klopt, zijn gloriedagen zijn al lang voorbij. Eigenlijk net als met Leonardo DiCaprio. Die was begin 20 leuk en daarna is het bergafwaarts gegaan. Ik had deze vaak als avatar, en toen kreeg ik een keer de vraag “Is dat jouw vriend?” Eh ja dat mocht ik willen :joy:

10 likes

Ik heb ook een enorme crush op Jacob in Twilight gehad. Puur alleen daarom heb ik alle films gezien. Ik heb zelfs een keer een oproep op fb gedaan of iemand een look a like Jacob kende in Nederland (overigens niet heel serieus bedoeld natuurlijk haha) en een vriend van mij zei altijd dat ie een rare hondenkop had. Dan ging ik Jacob helemaal verdedigen😂 en nu vind ik zelf ook dat z’n gezicht op een hond lijkt.tumblr_inline_okog9troeq1u24z62_500

Echt een apart gezicht.

4 likes

Ik spam dit topic zo vol :speak_no_evil: maar wie is foto nr 9 @Girasol? Die is ook van Marvel of niet?