Superhete mannentopic

Precies! Eigenwijs en intelligent (maar dan niet op een Maarten van Rossem-manier).
En hij heeft ook nog eens een zachte G. :smiling_face_with_three_hearts:

@Viooltjes let je op :wink:

Hoe oud is hij eigenlijk, kan het nergens vinden? lijkt me een beetje mijn leeftijd (28).

Er staat inderdaad nog te weinig op internet over hem naar mijn zin, maar misschien komt er na dit programma verandering in. Hij staat wel op LinkedIn.
Hij is van 1985 volgens deze pagina, dus 33 of 34. https://www.speakersacademy.com/nl/spreker/breukers-godrie/

William Jackson Harper, vooral in de rol van Chidi, maar gewoon mag hij er ook zijn. :heart_eyes:

Ik vind het wel leuk om te zien hoe wisselend de smaak is van iedereen hier. Bij de meeste mannen denk ik mwah nee. Maar het is juist goed dat de natuur zo werkt toch? :smile:

Oeh nee dit vind ik dus helemaal niks, haha!
NMSMVPE

Hehe eindelijk! :sweat_smile:

Hahahahaha wow hij kijkt op de man van mijn bff. Heb t meteen doorgestuurd hahaha. Het is hem overigens niet hoor :joy:

50+, ongeveer 25 jaar ouder dan ikzelf, but I don’t care :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

Ik werd verliefd op hem jaren terug tijdens Grey’s Anatomy en toen was ik 14 ofzo

Travis Fimmel in Vikings

:joy: Oh dat klinkt interessant!

Hij lijkt ook op mijn man, maar mijn man heeft lichter, rossiger haar.

@Hippo Ik heb volgens mij alles van GA gezien maar ik herken hem niet, welke rol had hij?
Edit: Oh wacht, Denny?

Nohhhh Denny. :cry::cry::cry:

:sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart::broken_heart:

Ik ben nu Greys anatomy helemaal opnieuw aan het kijken, mijn vriend verliefd op Izzie, ik op Denny.

Doe mij Hunt maar. :drooling_face:

en

Zit in één aflevering van Marie Kondo maar ik vind hem zo aantrekkelijk?! Hij is verder niet bekend dus er zijn ook niet zoveel afbeeldingen van hem te vinden haha

Misschien wist je het al, maar als je zijn stem heel mooi vindt: hij doet heel veel voiceovers op Nederland 3!

Ik heb dus een zwak voor grappige mannen

UGHHHHH

Crush sinds Princess Diaries 2.

Deze is ook heel cliché

En nog even een hele foute (mn guilty pleasure)

19198

javier-bardem-9542358-1-402

Haha jij hebt wel duidelijk “een type”…!

Oeps als hij mega bekend is, maar wie is die één na laatste???